loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تازه های انتشارات آرما: از «نام ها و نهضت ها» تا «افق تمدنی آینده انقلاب اسلامی»

انتشارات مرتبط : آرما

مدیر انتشارات آرما در استان اصفهان از تازه های انتشارات خود در حوزه تاریخ خبر داد و گفت: «مرزبانان بیدار»، «ایران متحول، غرب جدید»، «نام ها و نهضت ها» و «افق تمدنی آینده انقلاب اسلامی» عناوین کتاب های منتشر شده این انتشارات هستند.

سه‌شنبه 19 اسفند 1393

مجتبی شاهمرادی درباره تازه های انتشارات «آرما» گفت: کتاب «مرزبانان بیدار» عنوان کتابی است که برای گروه سنی نوجوانان نوشته شده و به تاریخ معاصر ایران می پردازد.

وی ادامه داد: این کتاب توسط حامد شکوری به نگارش درآمده و در آن از شخصیت های تاثیرگذار تاریخ ایران از جمله امیرکبیر، ستارخان، باقرخان، میرزا کوچک خان، رئیس علی دلواری و بسیاری دیگر از چهره های تاریخی سخن به میان آمده است.

چاپ نخست کتاب «مرزبانان بیدار» در 48 صفحه، شمارگان یک هزار نسخه و بهای هفت هزار تومان منتشر شده است.

رجوع دوباره به تاریخ با «ایران متحول، غرب جدید»

وی بیان کرد: «ایران متحول، غرب جدید» عنوان کتاب دیگری است که متن گفتارها و نوشتا رهایی از رضا داوری اردکانی، کریم مجتهدی، سیدمرتضی آوینی، اصغر طاهرزاده، غلامعلی حدادعادل، موسی نجفی و محمد مددپور را تشکیل می دهد.

مدیر انتشارات آرما افزود: در این کتاب غرب به عنوان یک تمدن و کلیت بررسی می شود که امروز جامعۀ ما با آن نیز مواجه است. این اثر رجوعی دوباره به تاریخ و بازبینی آن برای دریافت فهم صحیح از تاریخ ایران و ارتباط آن با جهان خارج است.

چاپ نخست کتاب «ایران متحول، غرب جدید» در 188 صفحه، شمارگان یک هزار نسخه و بهای 6 هزار تومان منتشر شده است.
 
شناخت بیشتر هویت تاریخی در «نام ها و نهضت ها»

شاهمرادی افزود: کتاب «نام ها و نهضت ها» از سری کتاب های «و انتم الاعلون» است که به موضوع تاریخ، تفکر و تمدن می پردازد. هدف از انتشار این مجموعه کتاب ها شناخت هر چه بیشتر «هویت تاریخی» است. این کتاب مجموعه مقالات، سخنرانی ها و مصاحبه هایی از موسی نجفی را دربردارد.

چاپ نخست کتاب «نام ها و نهضت ها» در 336 صفحه، شمارگان یک هزار نسخه و با قیمت هفت هزار تومان منتشر شده است.

ارائه تبیین علمی از افق تمدنی و آینده انقلاب اسلامی

مدیر انتشارات آرما خاطرنشان کرد: کتاب «افق تمدنی آینده انقلاب اسلامی» نوشته ابوذر مظاهری، تلاشی در قلمرو آینده پژوهی با ارائه تبیینی علمی و درست از آینده تمدنی انقلاب اسلامی است.

شاهمرادی اضافه کرد: این کتاب دهمین جلد از سری کتاب های «و انتم الاعلون» است که در سه فصل گردآوری شده است. «فلسفه تاریخ آینده انقلاب اسلامی»، «روش آینده شناسی انقلاب اسلامی» و «چگونگی آینده انقلاب اسلامی» فصل های این کتاب را تشکیل می دهند.

چاپ نخست کتاب «افق تمدنی آینده انقلاب اسلامی» در 228 صفحه، شمارگان دو هزار نسخه و بهای هفت هزار تومان روانه بازار کتاب شده است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط