loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مناجات های طنز «رضا احسان پور» منتشر شد

انتشارات مرتبط : سروش

نویسندگان مرتبط : رضا احسان پور

چاپ نخست کتاب «چوپان معاصر» تألیف رضا احسان پور با تصویرگری مجید کاظمی از سوی انتشارات سروش وارد بازار نشر شد.

دوشنبه 25 اسفند 1393

کتاب «چوپان معاصر» مجموعه مناجات های رضا احسان پور با پروردگار خویش است که با زبانی ساده و عامیانه به نگارش در آمده است. نویسنده با تسلطی که بر هنر کاریکلماتور (طنز کلمات) داشته سعی کرده با بازی کلمات روحی از طنز را در جملات خود جاری سازد تا خواننده با خواندن آنها علاوه بر تعمق و تفکر، لبخندی نیز بزند.

کتاب حاضر با وجود لحن طنزگونه و امروزی در عمق خود معانی ارزشی و با مفهومی را جای داده است که خواننده با دقت در آنها می تواند به معانی آن پی برده و به تفکر بپردازد.

نویسنده همچنین در مناجات های خود سعی کرده از مسائل و موضوعات روز جامعه استفاده کرده و آنها را با بیانی شیرین برای مخاطب خود بیان کند. به طور مثال در بخشی از مناجات های این کتاب گفته شده:

«خدایا ما را به اندازه خودت دوست داشته باش، خدایا بعضی وقت ها توی ماه رمضان حواس مرا پرت کن تا بروم چیزی بخورم!، خدایا ممنوم که فقط یکی هستی، خدایا یک کلیک هم روی ما بکن و...»

یکی دیگر از ویژگی های کتاب این است که نویسنده به کوتاه نویسی مناجات های خود روی آورده تا هم به لطافت کار بیفزاید و هم اینکه حوصله مخاطب سر نرود. از سوی دیگر وجود تصاویری که آنها هم در قالب نماهایی طنزآمیز و مرتبط با مطالب نویسنده به تصویر کشیده شده است، سبب شده خوانندگان بتوانند با آن ارتباط نزدیکی برقرار کنند. تصویرگر این تصاویر مجید کاظمی است.

چاپ نخست این کتاب در 72 صفحه، مصور با صفحات و کاغذ کاهی در شمارگان یک هزار نسخه و با قیمت 3500 تومان از سوی انتشارات سروش منتشر و در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط