loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

اعلام نامزدهای بخش رمان دفاع مقدس جایزه غنی‌پور

چهارشنبه 30 بهمن 1387

به گزارش ستاد خبری هشتمین جایزه ادبی شهید حبیب غنی‌پور، رمان‌های «آنا هنوز می‌خندد» نوشته اکبر صحرایی، «گوساله سرگردان» نوشته مجید قیصری، «باران جنوب» نوشته علی‌الله سلیمی، «برخیز ای بخت خفته» نوشته اصغر استاد حسن معمار، «می‌خواهم یک نامه کوتاه بنویسم» نوشته شهریار عباسی و «ما از دوکوهه آمده‌ایم، اینجا غریبیم» نوشته مجید پورولی کلشتری نامزدهای دریافت جوایز برتر در این دوره هستند.
احمد بیگدلی، محمدرضا بایرامی و فرخنده حق‌شناس داوری آثار داستانی و رمان رسیده به هشتمین دوره از این جایزه را در دو بخش بزرگ‌سال با موضوع آزاد و دفاع مقدس بر عهده داشته‌اند و علیرضا متولی، خسرو باباخانی و طاهره ایبد نیز در بخش نوجوان آثار ارسالی را داوری کرده‌اند.
در هفتمین دوره این جایزه و در بخش بزرگسال «احمد دهقان»، «زهره‌ یزدان‌پناه ‌قره‌تپه» و «ابرهیم حسن‌بیگی» داوری آثار داستانی و رمان رسیده بر عهده داشتند و «شهرام شفیعی»، «حمیدرضا شاه‌آبادی» و «‌خسرو باباخانی» نیز در بخش نوجوان به قضاوت پرداختند.
در آخرین دوره برگزاری و در بخش بزرگسال با موضوع دفاع مقدس کتاب «با جام‌های شوکران» نوشته عبدالمجید نجفی به عنوان اثر برگزیده انتخاب شد. در بخش زندگی‌نامه داستانی با موضوع دفاع مقدس نیز کتاب‌های «شب جایی که من بودم» نوشته شهرام شفیعی، «خانه ابدی» نوشته داوود بختیاری‌دانش‌فر و «بابامحمد» نوشته حسین فتاحی به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.
در هفتمین دوره این جایزه و در بخش رمان و داستان بزرگسال با موضوع آزاد کتاب «دیلماج» نوشته حمیدرضا شاه‌آبادی به عنوان اثر برگزیده معرفی شد. در بخش نوجوان با موضوع آزاد نیز کتاب «چرا دریا عصبانی شد؟» نوشته جعفر توزنده‌جانی به عنوان اثر برگزیده انتخاب شد.
همچنین «لاک‌پشت فیلی» نوشته جمشید خانیان و کتاب «پیامبر» نوشته نقی سلیمانی حائز رتبه برتر شدند.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط