loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

روایت زندگی حضرت عباس از 5 سالگی در رمان «مولود آفتاب»

نویسندگان مرتبط : اکبر خلیلی

اکبر خلیلی از آغاز تالیف رمانی درباره حضرت عباس علمدار کربلا خبرداد و گفت: دو سال پژوهش این اثر به طول انجامید و به تازگی نگارش رمان را آغاز کرده ام.

یکشنبه 16 فروردین 1394

اکبر خلیلی، نویسنده، در گفت وگویی پیرامون تازه ترین اثر خود اظهار داشت: چندی است پژوهش درباره حضرت عباس (ع) علمدار کربلا را آغاز کرده ام.

وی با بیان اینکه تحقیق و گردآوری مستندات دو سال به طول انجامید، بیان کرد: برای تالیف این اثر که در قالب رمان ارائه خواهد شد مطالعات و تحقیقات فراوانی انجام داده ام و به تازگی نوشتن رمان را آغاز کرده ام.

خلیلی نام این اثر را «مولود آفتاب» مطرح کرد و ادامه داد: این اثر از 5 سالگی حضرت عباس(ع) را روایت می کند یعنی از سال 24 تا 26 هجری را شامل می شود.

نویسنده «ترکه های درخت آلبالو» در پایان با بیان اینکه مجلد سوم کتاب «فتوا» قرار است از سوی یک ناشر دیگر منتشر شود توضیح داد: ناشر سابق کتاب را بدون اجازه منتشر کرد، از این رو با یکدیگر مشکل داریم و من قصد دارم این اثر را از سوی ناشری دیگر چاپ کنم.

اکبر خلیلی در سال 1325 در خیابان شهباز (17 شهریور کنونی) متولد شد و تحصیلات خود را تا مقطع دیپلم در رشته ادبی ادامه داد. در سالهای دفاع مقدس از خبرنگاران جنگ بوده و اکنون نیز از اعضای روزنامه نگاران مسلمان است.

وی علاوه بر دبیری سرویس ادبی روزنامه جمهوری اسلامی با روزنامه های کیهان و جوان نیز همکاری داشته است.

از بین آثار او رمان ترکه های درخت آلبالو، چندین جایزه از وزارت ارشاد و آثار برگزیده دفاع مقدس برده و داستان امام برای من آمد از مجموعه هفده به علاوه سه نیز جایزه بهترین داستان کوتاه مهر را به خود اختصاص داده است.

آثار:
مجموعه داستان: هفده به علاوه سه، کارون پر از کلاه، شما نمی توانید ببینید، ادبیات گزیده، نون تافتون (زیر چاپ)،
رمان: ترکه های درخت آلبالو، چرا یکی شاهزاده می شود، فتوا (3 جلد، زیر چاپ)، گام به گام با انقلاب (2 جلد، تاریخی)، سفر به سرزمین سدر و زیتون (سفرنامه لبنان)، کعبه هفتاد (سفرنامه شبه رمان).

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط