loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«چشمان آسمان» در بازار کتاب گشوده شد

کتاب «چشمان آسمان» که به خاطرات رزمندگان پدافند هوایی خاتم(ص) در دوران دفاع مقدس می پردازد، منتشر شد.

دوشنبه 17 فروردین 1394

کتاب «چشمان آسمان» عنوان کتابی است که فهیمه کرمی، رضا جهان فر و محمود حجامی درباره خاطرات گروهی از نیرو های پدافند جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس نوشته اند.

17 خاطره از رزمندگانی چون سرهنگ مظفر قاسمی، سرهنگ ستاد حسین رزم آرا، سروان حسین قنبری، سرهنگ بازنشسته حسین شاملو،  سرهنگ بازنشسته شمس الله نصیری و سرهنگ بازنشسته خسرو جهانی، در این کتاب آمده است.

در بخشی از خاطره سرهنگ بازنشسته شمس الله نصیری می خوانیم: «ما همیشه سعی می کردیم تمام اطلاعات دریافتی را با اطلاعاتی که از مسیر حرکتی پرواز های خودی داشتیم تطبیق بدهیم و بعد اقدام کنیم. بعد از اطمینان از آمادگی صد در صدی تجهیزات مقابله با هواپیما های عراقی، نوبت به این می رسید که به soc  شیراز، رادار بهبهان، رادار بندر امام و یگان های مستقر در اهواز اطلاع بدهیم که به خاطر گزارش ورود هواپیما توسط فلان پست دیدبانی، به منطقه تحت مسئولیت مان اعلام وضعیت قرمز کرده ایم...»

«چشمان آسمان» را انتشارات قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) با شمارگان دو هزار نسخه، 80 صفحه، مصور و در قطع وزیری منتشر کرده است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط