loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کتاب «اصطلاح شناسی و مبانی ادبیات داستانی دفاع مقدس» شاکری در آستانه چاپ

انتشارات مرتبط : سوره مهر | سازمان انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی

نویسندگان مرتبط : احمد شاکری

احمد شاکری از انتشار کتاب «جستاری در اصطلاح شناسی و مبانی ادبیات داستانی دفاع مقدس» خبرداد.

دوشنبه 24 فروردین 1394

احمد شاکری در گفت وگویی پیرامون تازه ترین تالیف خود اظهار داشت: مجموعه پژوهش هایی در حوزه ادبیات دفاع مقدس انجام می شود که جلد نخست آن در پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با عنوان «جستاری در اصطلاح شناسی و مبانی ادبیات داستانی دفاع مقدس» و دفتر دوم با عنوان «جایگاه و کارکرد شخصیت در ادبیات داستانی با تمرکز بر داستان با تمرکز بر داستان و ایده اولیه» در دست تدوین است.

به گفته این محقق؛ دفتر دوم تقریبا رو به پایان است و مراحل تالیف به اتمام رسیده و در بخش بررسی قرار دارد، البته روال علمی در پژوهشگاه اینگونه است که آثار پس از اتمام مورد ارزیابی قرار می گیرد.

نویسنده «انجمن مخفی» بیان کرد: کار اولیه تالیف و تحویل شده و در انتظار ارزیابی هیات علمی هستم.

شاکری با بیان اینکه دو کتاب منتشر شده ام از سوی سوره مهرعریان در برابر باد» و «انجمن مخفی») در نمایشگاه کتاب حضور خواهد داشت  عنوان کرد: البته کتاب اصطلاح شناسی که نامی از آن شد بیش از دو سال است تحویل ناشر شده و در انتظار چاپ است، اما احتمال می دهم به دلیل حجم بالا چاپ کتاب کمی به درازا کشیده ولی احتمالا بزودی چاپ خواهد شد.

این نویسنده در پایان حجم کتاب را 900 صفحه دانست و گفت: این اثر پژوهشی از سوی سوی انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی چاپ شود.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط