loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

خاطرات کوتاه شهید هسته ای به چاپ نهم رسید

انتشارات مرتبط : روایت فتح

نویسندگان مرتبط : مرتضی قاضی

کتاب «یادگاران ۲۲: مصطفی احمدی روشن» که انتشارات روایت فتح آن را به قلم مرتضی قاضی روانه بازار کتاب کرده، به چاپ نهم رسید.

دوشنبه 24 فروردین 1394

کتاب «یادگاران 22: احمدی روشن» با موضوع خاطرات کوتاه از شهید مصطفی احمدی روشن از شهدای هسته ای کشور در روزهای گرامیداشت روز ملی فناوری هسته ای برای نهمین بار تجدید چاپ شد.

مجموعه «یادگاران» راهی است به سرزمینی نسبتا بکر میان تاریخ و ادبیات، میان واقعه ها و باز گفته ها. خواندنشان تنها یادآوری است، یادآوری این نکته که مردها بوده اند و این واقعه ها رخ داده اند نه در سال ها و جاهای دور، در همین نزدیکی...! در این مجموعه می توان با 100 خاطره، با شهید همراه شد.

در این کتاب می خوانیم:

«مصطفی هنوز پسر بچه بود که جنگ تمام شد، اما عشق مردان جنگ ردی در زندگی اش گذاشت سرخ، از جنس پایداری. غیر از اینها، مصطفی یک جوان امروزی بود: در دانشگاه شریف درس خواند، زن و بچه و زندگی اش را دوست داشت، خوش تیپ می گشت، ماشین خوب سوار می شد و اهل سرعت و هیجان بود.

بعد از دانشگاه برای کار رفت سازمان انرژی اتمی. از پست کارشناس شروع کرد و  وقتی که شهید شد، معاون بازرگانی سایت نطنز بود.

اینها همه سرفصل های زندگی مصطفی است، اما این کتاب 100 تصویر ساده از جوانی است که شهادت را جدی گرفته بود.»

«یادگاران 22: احمدی روشن» به کوشش مرتضی قاضی با قیمت 4500 تومان با شمارگان 2200 نسخه از سوی انتشارات روایت فتح به چاپ نهم رسیده است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط