loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

گلعلی بابایی با «گردان نهم» به نمایشگاه کتاب می آید: عرضه 20 کتاب درباره راهیان نور

انتشارات مرتبط : نشر صریر | مرکز مطالعات پژوهشی 27 بعثت (نشر 27)

نویسندگان مرتبط : گلعلی بابایی

نویسنده کتاب «ضربت متقابل» گفت: جلد دوم کتاب «گردان نهم» به نمایشگاه می رسد.

چهارشنبه 26 فروردین 1394

گلعلی بابایی نویسنده و راوی دفاع مقدس و رئیس سازمان هنری و ادبیات دفاع مقدس در گفت وگویی، به جلد دوم کتاب «گردان نهم» اشاره کرد و گفت: جلد دوم کتاب «گردان نهم» به نمایشگاه می رسد.

وی افزود: در راستای مطالبه رهبری انقلاب مبنی بر شناسنامه دار کردن مناطق عملیاتی، اواخر اسفند سال گذشته در مناطق راهیان نور از 20 کتاب که به معرفی مناطق عملیاتی می پردازد رونمایی مختصری شد و توزیع آن در نمایشگاه کتاب روی خواهد داد. لازم به ذکر است که این کتاب ها را نشر صریر منتشر کرده است.

این نویسنده دفاع مقدس گفت: کتاب «آب هرگز نمی میرید» خاطرات جانباز میرزا علی سلگی که از زمره جانبازان دو پا قطع است که حمید حسام آن را گردآوری کرده نیز منتشر شده و در نمایشگاه عرضه خواهد شد. این کتاب واقعا خاطرات زیبایی دارد.
بابایی گفت: کتاب «27 در 27» نیز خاطرات شهید عمران پستی است که علی باقری آن را تدوین کرده است. شهید پستی فرمانده گردان حبیب بن مظاهر بوده است. لازم به یادآوری است که این دو کتاب را نشر صریر به صورت مشترک با نشر 27 چاپ کرده است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط