loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

بیستمین شماره مجله تاریخ و تمدن اسلامی منتشر شد

بیستمین شماره نیمسال نامه علمی - پژوهشی تاریخ و تمدن اسلامی با درج هفت مقاله تاریخی منتشر شد.

سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1394

بیستمین شماره نیم سال نامه علمی-پژوهشی تاریخ و تمدن اسلامی به مدیرمسئولی و سردبیری دکتر هادی عالم زاده استاد تمام رشته تاریخ و تمدن ملل اسلامی با درج هفت مقاله تاریخی و با قلم نویسندگانی چون مجتبی سلطانی احمدی، معصومعلی پنجه، نعمت‎الله صفری فروشانی، محمدعلی کاظم بیگی و ... منتشر شد.

مقالات مندرج در این شماره از مجله عبارتند از: بازخوانی و ارزیابی روایت‎های اسلام‎پذیری قبطیان در دوره فتح و عصر خلفای راشدین نوشته معصومعلی پنجه، تعاملات فکری-فرهنگی زیدیه و امامیه در عصر صادقین(ع) نوشته نعمت‎ا‎‎لله صفری فروشانی و روح‎ا‎لله توحیدی، نقش ایرانیان در رونق تجاری جزیره العرب در سده‎های سوم تا ششم هجری نوشته ثروت سلیمان‎زاده افشار و هادی عالم‎زاده، حصارها و دروازه‎های قاهره از بنیان تا پایان دوره صلاح‎الدین ایوبی نوشته سیدجمال موسوی، حسن بیاتلو و محمد نورمحمدی، ارتباط متقابل عالمان سنی با حاکمان زنگی نوشته علیرضا اشتری و مهدی گودینی، بازشناسی جایگاه مذهب در روابط اهل سنت کردستان و حکومت صفوی نوشته مجتبی سلطانی احمدی، محمدعلی کاظم‎بیگی و علی بیات، نقشبندیه در بوسنی و هرزگوین نوشته شهرام سلیمانی و محمدجواد شمس.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط