loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

جشنواره شعر فجر می‌تواند شعر فارسی را در جهان گسترش دهد

شنبه 10 اسفند 1387

 
 
حسین اسرافیلی معتقد است جشنواره شعر فجر علاوه بر ایجاد تعامل‌ فرهنگی میان شاعران ایران با دیگر شاعران می‌تواند موجب تحکیم روابط فرهنگی و سیاسی میان کشورها شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین اسرافیلی شاعر و عضو شورای سیاستگذاری سومین دوره جشنواره بین‌المللی شعر فجر، گفت: ضرورت برپایی جشنواره بین‌المللی شعر فجر در کنار دیگر جشنواره ها از دیرباز احساس می‌شد و به طور حتم این جشنواره بر شعر و ادبیات ایران تاثیر خود را گذاشته و خواهد گذاشت.

سراینده "آتش در گلوله" افزود: برگزاری جشنواره شعر فجر با ساماندهی اهداف و برنامه‌ریزیهای خود، توانسته است، شعر فارسی را در بیرون از مرزهای ایران گسترش دهد.

اسرافیلی، تصریح کرد: جشنواره شعر فجر یک مولود سه ساله است که باید به آن فرصت داد تا با شناسایی ضعف‌های خود را به کمال برساند.

وی افزود: دائمی شدن دبیرخانه این جشنواره فرصت پیگیری امور مربوط به جشنواره را در طول سال فراهم آورد و به طور حتم با تلاشهایی که مسئولان انجام دادند در دوره‌های آینده شاهد جشنواره‌ای به مراتب موفق‌تر خواهیم بود.

مراسم اختتامیه سومین جشنواره بین المللی شعر فجر 10 اسفند ماه سال جاری در تالار وحدت تهران برگزار می‌شود.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط