loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

زهرا زواریان با «قصه های دخترانه» و «با ادب ها» در نمایشگاه کتاب

انتشارات مرتبط : سوره مهر

نویسندگان مرتبط : زهرا زواریان

زهرا زواریان گفت: دو مجموعه داستانی کودک با عنوان «با ادب ها» و «قصه های دخترانه» احتمالا در نمایشگاه کتاب از سوی سوره مهر و انتشارات قدیانی منتشر می شود.

شنبه 5 اردیبهشت 1394

زهرا زواریان نویسنده در گفت وگویی درباره حضور تازه ترین تالیفاتش در نمایشگاه کتاب اظهار داشت: مجموعه سه جلدی «قصه های دخترانه» با حدود 30 صفحه به روایت زندگینامه سه بانوی بزرگ اسلام «نرجس خاتون(س)»، «فاطمه بنت اسد(س)» و «حضرت خدیجه(س)» می پردازد که از سوی انتشارات قدیانی قرار است در نمایشگاه کتاب عرضه شود.
وی با بیان اینکه این کتاب با عنوان کلی «قصه های دخترانه» با زبانی ساده برای گروه سنی (ج) نگارش شده و تلاش کردم تمرکز خود را بر لطافت های زنانه و ماجرای ازدواج این بزرگواران قرار دهم، افزود: جلد اول این مجموعه به ماجرای سفر نرجس خاتون(س) به روم و ازدواجش با امام حسن عسگری(ع) اختصاص پیدا کرده است؛ جلد دوم روایتی از تولد امام علی(ع) در کعبه است و جلد سوم این مجموعه نیز روایتی است از زندگی حضرت خدیجه(س) و ماجرای ازدواجشان با پیامبر(ص).
این مولف ضمن بیان اینکه اثری دیگر در قالب مجموعه پنج جلدی هم از سوی انتشارات سوره مهر چاپ خواهد شد، گفت: «با ادب ها» از مجموعه کتاب های پروژه ادبی «زندگی معصومین» است که به سفارش دفتر ادبیات کودک و نوجوان تهیه شده و در آینده نزدیک از سوی انتشارات «سوره مهر» منتشر می شود.

به گفته زواریان، «با ادب ها» در قالب مستند داستانی رابطه عاطفی 5 امام معصوم حضرت علی، امام حسین، امام سجاد، امام حسن عسگری و امام رضا علیهم السلام با حیوانات را به تصویر می کشد.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط