loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«عماد فردا» با آثاری جدید در نمایشگاه کتاب

انتشارات مرتبط : عماد فردا

نویسندگان مرتبط : مجید پورولی کلشتری

انتشارات «عماد فردا» با عناوین متعددی از تازه ترین آثارش از جمله رمان «پسران دوزخ فرزندان قابیل» که تصویری صحیح از گروهک داعش را به تصویر کشیده به نمایشگاه بیست و هشتم کتاب می آید.

پنجشنبه 10 اردیبهشت 1394

موسسه انتشاراتی «عماد فردا» با عناوین متعدد کتاب های خود در نمایشگاه کتاب شرکت خواهد کرد. این انتشارات با کتاب هایی برای سلیقه های مختلف به استقبال نمایشگاه کتاب می رود.

«پسران دوزخ فرزندان قابیل» عنوان رمانی است که مجید پورولی کلشتری آن را نوشته که از سوی این انتشارات روانه بازار کتاب خواهد شد.
این رمان در ارتباط با گروهک داعش است و در آن یک شخصیت ایرانی به نام فاطمه برای سخنرانی به عراق می رود که توسط گروهک داعش اسیر می شود و اتفاقاتی در دل داستان برای وی می افتد و ... که خواندن آن تجربه ای متفاوت از گروهک داعش برای خواننده رقم خواهد زد و تصویری صحیح از این گروهک و جنایت های آنها را نشان می دهد. این رمان در نمایشگاه کتاب در دسترس مخاطبان خواهد بود و با قیمت 11هزار تومان عرضه می شود.

«حزب اللهی افراطی» نام یکی دیگر از کتاب های این انتشارات است که علی روحانی آن را نوشته و در این کتاب با نگرشی خاص به جبهه مذهبی حزب اللهی نگاه شده و در آن نویسنده در راستای تقویت این جبهه گاهی به نقد هم پرداخته که اثر را خواندنی کرده است. این کتاب نیز از جمله کتاب هایی است که در نمایشگاه در دسترس مخاطبان خواهد بود و 13 هزار تومان قیمتی است که پشت جلد آن درج شده است.
 
غلامحسین دربندی یکی از اُمرا و فرماندهان ارتش است که خاطرات بهداری ها و درمانگاه های دوران دفاع مقدس را در کتاب «دکتر بدو» روایت کرده رضا منتظر آنها را تدوین کرده و در مجموع اثری در خور توجه شده است.
 
مجموعه داستان «بازی عوض شده» حاصل داستانک های سجاد خالقی است که حتی برخی از آنها توانسته حائز رتبه در جشنواره های ادبی شود. سیر زمانی این مجموعه که از 11 داستان تشکیل شده از قبل از پیروزی انقلاب اسلامی تا جانبازی شخصیت داستان است.
 
کتاب «حماسه تپه برهانی» که پیش از این از سوی یک ناشر دیگر چاپ شده بود این بار با اضافات و تفاوت به نسبت چاپ قبل منتشر خواهد شد و در نمایشگاه عرضه می شود.
«شکاف» عنوان یکی دیگر از کتاب هایی است که توسط سردار محمد ستاری وفایی نوشته شده است. این کتاب در مورد فتنه ای است که بعد از سال 88 در شرف اتفاق است. این کتاب به سبک رمان نوشته شده است.
همچنین مجموعه شعر «آستانه» نیز یکی دیگر از کارهای انتشارات «عماد فردا» است که عرضه آن در نمایشگاه صورت خواهد گرفت.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط