loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تحقیقات پیرامون پول دارترین جوان ایتالیا در رمان «ادواردو»

انتشارات مرتبط : آرما

رمان «ادورادو» اثر بهزاد دانشگر که پیرامون حواشی مرگ ادواردو است از سوی نشر آرما منتشر شد.

دوشنبه 14 اردیبهشت 1394

رمان «ادواردو» اثر بهزاد دانشگر از سوی نشر آرما منتشر و برای اولین مرتبه در نمایشگاه کتاب تهران به مخاطبان عرضه خواهد شد.

«ادواردو» که در دسته رمان های منتشر شده از سوی نشر آرما قرار می گیرد، داستان خبرنگار بخش حوادث یکی از نشریات ایتالیایی است که درباره مرگ ادواردو پول دارترین جوان ایتالیا و چهره ای مشهور در فوتبال که مالک باشگاه یوونتوس است تحقیق می کند. وی در تحقیقاتش درباره نتایج گزارش پلیس و آنچه که دولت سعی دارد به گوش مردم برساند تردید پیدا می کند. در این مسیر ملاقاتش با گروهی مستندساز ایرانی که به ایتالیا آمده اند تا درباره مرگ ادواردو تحقیق کنند اوضاع را پیچیده تر می کند.

رمان «ادواردو» که بهزاد دانشگر آن را نوشته در 336 صفحه و قطع رقعی منتشر شده و با قیمت 14 هزار تومان در بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران به مخاطبان ارائه خواهد شد. بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از 16 تا 26 اردیبهشت در مصلای امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط