loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

اولین حضور انتشارات بسیج دانشجویی کشور در نمایشگاه کتاب تهران

انتشارات مرتبط : بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع)

انتشارات بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع)؛ به عنوان اولین و تنها انتشارات بسیج دانشجویی کشور در بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران حضور خواهد داشت.

دوشنبه 14 اردیبهشت 1394


انتشارات بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) با نام تجاری «نشر سدید» به عنوان اولین و تنها انتشارات بسیج دانشجویی کشور در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در مصلی حضور خواهد داشت.

نشر سدید ناشر آثار ارزشمند در حوزه علوم انسانی اسلامی می باشد که با بیش از بیست عنوان کتاب، اولین حضور خود در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران را تجربه می کند.

مرکز تحقیقات بسیج دانشگاه امام صادق(ع) از عموم اساتید، دانشجویان و علاقه مندان به حوزه علوم انسانی دعوت می کند تا از غرفه این انتشارات واقع در شبستان، راهروی 28، غرفه شماره 19 بازدید نمایند.

دفتر مرکزی نشر سدید در تهران، خیابان انقلاب، نرسیده به فلسطین جنوبی، پلاک ۱۱۱۸، واحد ۱/۲، دفتر نشر سدید وابسته به بسیج دانشگاه امام صادق (علیه السلام) واقع شده است.

گفتنی است مؤسسه علمی فرهنگی سدید در سال ۱۳۹۰ به منظور انسجام بخشی به ساماندهی و انتشار محصولات بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه السلام تأسیس شد و به دنبال تحقق فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر ارتقاء سطح معرفتی دانشجویان است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط