loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

رونمایی از نرم افزار اندروید پاتوق کتاب فردا در نمایشگاه کتاب

انتشارات مرتبط : جامعه الزهرا (س) | کتاب فردا | موسسه اشراق و عرفان | تمدن نوین اسلامی

نویسندگان مرتبط : سید محمدمهدی میرباقری | محسن عباسی ولدی | علیرضا اعرافی

پس از درخواست های مکرر مخاطبان مبنی بر ارائه نسخه تلفن همراه از سایت، اولین نسخه از نرم افزار اندروید پاتوق کتاب فردا در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران رونمایی می شود.

چهارشنبه 16 اردیبهشت 1394

موسسه کتاب فردا که متشکل از سایت فروشگاه اینترنتی پاتوق کتاب فردا و همچنین انتشارات کتاب فردا می باشد امسال با عرضه نرم افزار اندروید خود در بخش فروش اینترنتی و عرضه چند اثر چاپ اولی در بخش انتشارات خود در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور یافته است.
فروشگاه اینترنتی پاتوق کتاب فردا طبیعتا بنا به ماهیت ذاتی خود که فروشگاهی مجازیست، فقط به منظور برقراری ارتباط و همدلی با مخاطبان و رونمایی از نرم افزار تلفن همراه خود در نمایشگاه حاضر شده و فروش فیزیکی محصولات خود را در دستور کار ندارد.
ولی انتشارات کتاب فردا با چند اثر جدید در حوزه علوم انسانی و شعر در نمایشگاه بیست و هشتم حاضر شده و البته نمایندگی فروش محصولات انتشارات تمدن نوین (آثار آیت الله سید محمدمهدی میرباقریانتشارات جامعه الزهرا (آثار حجت الاسلام محسن عباسی ولدی) و انتشارات موسسه اشراق و عرفان (آثار حجت الاسلام و المسلمین علیرضا اعرافی) را نیز به عهده دارد و با تخفیف ویژه به علاقه مندان عرضه می کند.
حضور گرم شما دوستان باعث دلگرمی ما خواهد بود.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط