loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«بشارت صبح» پاسخ های حضرت مهدی به 44 پرسش

کتاب «بشارات صبح» در بر گیرنده پاسخ های حضرت مهدی عج الله به ۴۴ پرسش در زمینه های مختلف اعتقادی، اخلاقی، اجتماعی و احکام است.

دوشنبه 4 خرداد 1394

امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف در صبح‏گاه نیمه‏ شعبان سال 255 ه‍.ق دیده به جهان گشود. مدت پنج سال در دامن پدر بزرگوارش رشد کرد و از سال 260 ه‍.ق مسوولیت امامت و هدایت امت را عهده‏ دار گشت و تا سال 329 ه‍.ق از طریق نایبان خاص با شیعیان ارتباط داشت و از آن سال به بعد، به تقدیر حق‏تعالی در پس پرده‏ی غیبت قرار گرفت و هم‏چنان آن نور دیدگان موحّدان و روشنی چشم خداجویان و قوت قلب مومنان در پس پرده‏ی غیبت‏است.
در دوران کوتاه غیبت صغری بسیاری از شیعیان، خدمت آن بزرگوار نامه‏ هایی نوشتند و یا گاهی حضور یافتند و سوالات خود را مطرح کردند و آن بزرگوار نیز که قرآن ناطق بود، آنان را به بهترین راه، هدایت فرمود و با جواب‏های منطقی و متین خود، ابهامات و تردیدها را زدود و حق را جلوه‏ گر ساخت.
کتاب «بشارت صبح» در بر گیرنده پاسخ های حضرت مهدی عج الله تعالی فرجه الشریف به 44 پرسش در زمینه های مختلف اعتقادی، اخلاقی، اجتماعی و احکام می باشد؛ و در تمام این زمینه‏ ها، به خصوص در موارد اعتقادی و اجتماعی با استدلال محکم و منطق متین به پرسش‏ کنندگان پاسخ داده‏اند.
این کتاب در آستانه ی خجسته سالروز میلاد باسعادت حضرت حجة ابن الحسن عجل الله تعالی فرجه الشریف توسط انتشارات یاقوت (قم) و به خامه ی احمد حیدری به زیور طبع آراسته گردیده است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط