loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

انتشار ۱۵هزار نسخه از پرفروش ترین کتاب یک ماه اخیر

انتشارات مرتبط : دفتر نشر معارف | مولف | شهید کاظمی

نویسندگان مرتبط : محمدعلی الفت پور

۱۵ هزار نسخه از کتاب «بازگشت از نیمه راه» که به نوعی جریان شناسی مخالفت ها با نظام و رهبری جمهوری اسلامی ایران به شمار می رود، در کمتر از یک ماه منتشر شده است.

شنبه 9 خرداد 1394

کتاب «بازگشت از نیمه راه» که علی الفت پور آن را تالیف کرده به بررسی جریان ها و زندگی نامه شخصیت هایی پرداخته است که طی 35 سال گذشته به منتقدان جدی رهبر جمهوری اسلامی تبدیل شده اند و در حقیقت این کتاب جریان شناسی مخالفت ها با نظام و رهبری جمهوری اسلامی ایران است.

با توجه به اینکه حدود یک ماه از ورود «بازگشت از نیمه راه» به بازار کتاب می گذرد به گفته نویسنده آن که این کتاب را به صورت «ناشر مؤلف» منتشر کرده، 15 هزار نسخه از آن راهی کتاب فروشی ها شده و همچنان تقاضا برای آن وجود دارد.

الفت پور گفت: در هر چاپ 2500 نسخه از این کتاب را منتشر می کنیم و اکنون چاپ ششم این کتاب نیز در حال توزیع است.

وی گفت: 15 هزار نسخه از این کتاب در حالی منتشر شده و بیش از 13 هزار نسخه از آن به فروش رسیده و باقی در راه کتابفروشی ها هستند که هنوز رسانه ها توجهی به این کتاب نشان نداده اند در حالی که این ادبیات امروز مورد نیاز جامعه است.

الفت پور افزود: توزیع این کتاب بر عهده موسسه شهید کاظمی است و بخش اصلی و عمده این کتاب را آنها توزیع می کنند، البته دفتر نشر معارف و کتابستان نیز در این کار همکاری دارند ولی همانطور که بالاتر گفته شده موسسه شهید کاظمی توزیع کننده این کتاب است.

سیدمحمد خاتمی٬ میرحسین موسوی٬ مهدی کروبی٬ یوسف صانعی٬ حسینعلی منتظری٬ عبدالکریم سروش و ده ها نفر دیگر از شخصیت های سیاسی و فرهنگی از جمله افرادی هستند که در این کتاب پیرامون آنها مستنداتی ارائه شده است.

«بازگشت از نیمه راه» حدود 276 صفحه است و 1200 سند تاریخی - روایی دارد که در کنار آن بیش از 1000 اسلاید تصویری گنجانده شده است.

این کتاب با قیمت 13800 تومان به صورت ناشر مؤلف منتشر شده و علی الفت پور آن را تالیف و تدوین کرده است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط