loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

رونمایی کتاب «از سعدآباد تا لوزان» با حضور کارشناسان سیاسی و هسته ای

انتشارات مرتبط : موسسه فرهنگی هنری خراسان

کتاب «از سعدآباد تا لوزان» به قلم محمد سعید احدیان دوشنبه 25 خرداد در فرهنگسرای رسانه رونمایی شد.

دوشنبه 25 خرداد 1394

کتاب «از سعدآباد تا لوزان» تحلیلی بر گذشته، حال و آینده پرونده هسته‎ای ایران است که توسط انتشارات موسسه فرهنگی هنری خراسان منتشر شد.

این اثر که به قلم محمد سعید احدیان، مدیر مسئول روزنامه خراسان به نگارش درآمده است، فرصتی را در اختیار خواننده قرار می‎دهد تا در زمانی کوتاه به آنچه تاکنون در مذاکرات هسته ای ایران از 1382 تا 1394 گذشته است، آگاهی یابد.

در بخش ضمیمه نیز مقاله ای درج شده است که برای اولین بار منتشر می شود. در این مقاله با تحلیل محتوای توافق های بیانیه سعد آباد، بیانیه بروکسل، توافق نامه مدالیته، توافق نامه ایران، برزیل، ترکیه و توافق نامه ژنو که رسما صورت گرفته است، تلاش شده با استفاده از الگوی «بازی بزدل» به عنوان یکی از الگوهای نظریه بازی ها، شیوه ای کاربردی برای امکان تحلیل علمی پرونده هسته ای ایران مطرح شود.

مراسم رونمایی کتاب «از سعدآباد تا لوزان» با حضور نویسنده کتاب، مقامات و کارشناسان مسائل سیاسی و هسته ای، دوشنبه 25 خرداد ساعت 15 در فرهنگسرای رسانه برگزار شد.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط