loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

برگزاری مسابقه کتاب خوانی «پرشکوه ترین نرمش قهرمانانه تاریخ»

کتابخانه شهید جهان آرا هم زمان با فرارسیدن میلاد باسعادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) مسابقه کتاب خوانی «پرشکوه ترین نرمش قهرمانانه تاریخ» را برگزار می کند.

دوشنبه 8 تیر 1394

این مسابقه کتاب خوانی با هدف گسترش فرهنگ کتاب و کتاب خوانی و شناخت بیشتر از زندگانی با برکت امام حسن مجتبی (ع) و آثار مثبت و برکات صلح ایشان در راه گسترش اسلام برگزار می شود.

کتاب «پرشکوه ترین نرمش قهرمانانه تاریخ» به قلم شیخ راضی آل یاسین و با مقدمه علامه مرحوم سید عبدالحسین شرف الدین، در سال 1348 به قلم رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای به فارسی ترجمه شد.

ایشان در مقدمه این کتاب نوشتند: بیش از اینکه به ترجمه ی این کتاب بپردازم، مدت ها در فکر تهیه نوشته ای در تحلیل موضوع صلح امام حسن (ع) بودم و حتی پاره ای یادداشت های لازم را نیز گرد آورده بودم، ولی امتیازات فراوان این کتاب، مرا از فکر نخستین بازداشت و به ترجمه این اثر ارزشمند واداشت.

معظم له در ادامه اظهار امیداواری کردند که جامعه فارسی زبان نیز هم چون ایشان از مطالعه این کتاب بهره گیرند و برای اولین بار درباره این موضوع با اهمیت، کتابی جامع در معرض افکار جویندگان و محققان قرار گیرد.

این مسابقه از میلاد امام حسن مجتبی (ع) آغاز و تا روز 10 مرداد ماه 94 ادامه خواهد داشت و به برندگان این مسابقه هدایای نفیسی اهدا خواهد شد.

علاقه مندان جهت دریافت فایل pdf این اثر و سوالات مسابقه می توانند به درگاه اینترنتیsarv.farhangsara.ir مراجعه و آن را دریافت نمایند و یا با مراجعه به کتابخانه های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران سوالات مسابقه را دریافت نمایند. هم چنین برای شرکت در این مسابقه کافی است تا پاسخ مسابقه را به شماره 200018376 پیامک نمایند.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط