loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کتاب «در جستجوی لیلة القدر» منتشر شد

انتشارات مرتبط : دفتر نشر معارف

نویسندگان مرتبط : عبدالله جوادی آملی

کتاب «در جستجوی لیلةالقدر» نوشته آیت الله عبدالکریم عابدینی (نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین) از سوی دفتر نشر معارف منتشر شد.

یکشنبه 21 تیر 1394

کتاب «در جستجوی لیله القدر» که با تقریظ آیت الله علامه جوادی آملی آغاز می شود، از 9 فصل تشکیل شده است: پیش نیازهای حضور در لیله القدر، نام و نشان لیله القدر، اهمیت لیله القدر، شب قدر در جاری زمانه، لیله القدر و امامت و ولایت، لیله القدر و قرآن، آداب لیله القدر و آثار و نتایج لیله القدر.
نویسنده در فصل اول، پیش نیازهای حضور در لیله القدر را بدین صورت بیان می کند: گام اول: تحصیل پاکیزگی و طهارت، گام دوم: انتظار، گام سوم: انس و الفت با قرآن کریم، گام چهارم: شناخت نیازها و اولویت ها، گام پنجم: استفاده از فرصت های معنوی ماه های رجب و شعبان، گام ششم: استفاده از دو دهه ی نخست ماه مبارک رمضان، گام هفتم: استفاده از شب های نوزدهم و بیست و یکم، گام هشتم: شناخت آفت ها و موانع و گام نهم: استمداد از سوره ی مبارکه ی قدر و معارف پیرامونی آن.
چاپ اول کتاب «در جستجوی لیله القدر» در 128 صفحه، قطع رقعی، دو رنگ و قیمت 5000 تومان منتشر شده است و به زودی کتاب «تفسیر سوره قدر» از مجموعه مباحث تفسیری اسماء الحسنی این نویسنده و قرآن پژوه نیز منتشر می شود.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط