loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کتاب جدید استاد خسروپناه

«آسیب‌شناسی جریان‌های فکری ایران معاصر» به همت پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به قلم حجت‌الاسلام عبدالحسین خسروپناه تا پایان تابستان جاری منتشر می‌شود.
حجت‌الاسلام عبدالحسین خسروپناه؛ دانشیار پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ایران گفت: کتاب «آسیب‌شناسی جریان‌های فکری ایران معاصر» در آینده‌ای نه چندان دور منتشر می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: تمام مراحل و فصل‌های این کتاب نگاشته شده است و فقط نیازمند یک بازبینی مجدد است و ان‌شاءالله تا پایان تابستان سال جاری توسط انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی منتشر می‌شود.
وی در مورد موضوع کتابش افزود: این کتاب محصول کارهای تحقیقی بنده در مورد جریان‌شناسی فکری ایران است که در دهه اخیر شروع کرده‌ام و تاکنون یک جلد کتاب با نام «جریان‌های فکری معاصر ایران» منتشر شده است و جلد دیگر مجموعه جریان‌شناسی با عنوان «آسیب‌شناسی دین‌پژوهی» برای نمایشگاه سال جاری آمده می‌شود و کتاب مذکور سومین جلد از مجموعه جریان‌شناسی فکری ایران است.

دفتر نشر معارف پیش از این کتابهای «آسیب شناسی جامعه دینی» و «گستره شریعت» این نویسنده را منتشر کرده است. این کتابها در فروشگاههای دفتر نشر معارف، سایت پاتوق کتاب و ...قابل تهیه است.

دوشنبه 24 فروردین 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط