loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«سفر کلاغ» ایرانی به آمریکای لاتین

کتاب سفر کلاغ اثر مشترک بابک صابری و شبنم چایچیان به زبان اسپانیایی منتشر شد.

سه‌شنبه 10 شهریور 1394

گروه کودک و نوجوان اسپانیایی زبان فانوس دریایی که در حال انتشار کتاب های کودک و نوجوان ایرانی به زبان های پرتغالی و اسپانیایی است، در آخرین فعالیت خود کتاب سفر کلاغ را به زبان اسپانیایی منتشر کرد.

سفر کلاغ حکایت کلاغی است که دوست را به عنوان بهترین همراه خود در سفر برمی گزیند و تلاش دارد به آموزش اهمیت و جایگاه دوست در زندگی کودکان بپردازد.

این کتاب که با تصویرگری شبنم چایچیان رنگ و بوی خاصی پیدا کرده است اکنون آماده است که سفر خود را به کشورهای آمریکای لاتین آغاز کرده و سفیر کتاب های ایرانی در این منطقه از قاره آمریکا باشد.

گفتنی است، گروه کودک و نوجوان اسپانیایی زبان فانوس دریایی وابسته به موسسه فرهنگی هنری اندیشه شرق تا کنون حدود شصت کتاب کودک و نوجوان ایرانی را به زبان های اسپانیایی و پرتغالی جهت عرضه در آمریکای لاتین ترجمه و منتشر کرده است.

گروه کودک و نوجوان فانوس دریایی همچنین اعلام کرد، نویسندگان و ناشران ایرانی که علاقه مندند آثارشان به زبان اسپانیایی ترجمه و در منطقه آمریکای لاتین عرضه شود می توانند نمونه ای از اثرشان را جهت بررسی به نشانی قم ـ 45 متری صدوقی ـ کوچه 51 ـ پلاک 67 ـ موسسه اندیشه شرق ـ گروه کودک و نوجوان فانوس دریایی ارسال کنند.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط