loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«آسیب‌شناسی تصوف» استاد خسروپناه منتشر می‌شود

کتاب «آسیب‌شناسی تصوف» به قلم «حجت‌الاسلام عبدالحسین خسروپناه»، تا اوایل مهر‌ماه سال جاری به همت انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، منتشر می‌شود.

خسروپناه گفت: کتاب «آسیب‌شناسی تصوف» که از مجموعه 4 جلدی «آسیب‌شناسی جامعه فکری ایران» است تا اوایل مهر‌ماه سال جاری به همت انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، منتشر می‌شود.

وی در مورد این کتاب گفت: در این کتاب، آسیب‌های که به بدنه جامعه متصوفه ما وارد است را با دو رویکرد آسیب‌های ساختاری و آسیب‌های محتوایی بررسی شده است، و البته آن‌چه در این کتاب مورد نقد و بررسی شده است، فرق‌های صوفی بومی کشور؛ فرقه نعمت‌الهیه، گنابادیه، ذهبیه بررسی شده است.

خسروپناه در ادامه گفت: در این کتاب آسیب‌هایی این فرق‌ها بر جامعه جوانان وارده شده است را بررسی کرده و همچنین تأثیر عقلانیت تصوف بر روند روند توسعه و ترویج علم تجربی در کشورهای اسلامی بررسی و نقد شده است.

از استاد خسروپناه، کتابهای «آسیب شناسی حکومت دینی» و «جامعه علوی» در فروشگاههای دفتر نشر معارف و سایت پاتوق کتاب موجودو قابل تهیه است.

جمعه 11 اردیبهشت 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط