loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مجموعه کتاب های طنز انتشارات سروش رونمایی می شود

نشست رونمایی و نقد و بررسی سه کتاب طنز «چوپان معاصر»، «واژه در دست تعمیر» و «نشر اکاذیب» از آثار جدید انتشارات سروش با حضور مولفین کتاب ها، جمعی از طنزنویسان و طنزپردازان، اهالی فرهنگ، هنر و رسانه برگزار می شود.

جمعه 10 مهر 1394

کتاب «چوپان معاصر» تألیف رضا احسان پور شاعر و طنز پرداز، کتاب «واژه در دست تعمیر» تألیف سعید سلیمان پور ارومی شاعر و طنز پرداز و کتاب «نشر اکاذیب» تألیف اسماعیل امینی شاعر و طنز پرداز در این مراسم رونمایی می شوند.

در این مراسم همچنین ناصر فیض نویسنده، شاعر و طنز پرداز شناخته شده کشور درباره کتاب ها سخن می پراکند! و جمعی از فعالان حوزه طنزمکتوب و تصویری نیز حضور خواهند داشت.

براساس اعلام روابط عمومی انتشارات سروش این مراسم ساعت ۱۵ روز سه شنبه ۱۴مهرماه جاری در تالار اجتماعات انتشارات سروش واقع در خیابان شهید مطهری، تقاطع خیابان شهید مفتح، جنب مترو، طبقه هفتم ساختمان سروش برگزار می شود.

ورود علاقمندان، فعالان رسانه، طنزنویسان و مشتاقان حوزه طنز به این برنامه آزاد است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط