loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

خاطرات فرمانده نیروی قدس سپاه منتشر شد

کتاب «حاج قاسم» اثر علی اکبری مزدآبادی خاطرات حاج قاسم سلیمانی از سوی انتشارات یا زهرا(س) منتشر شد و در کمتر از یک هفته راهی چاپ دوم شد.

جمعه 10 مهر 1394

علی اکبری مزدآبادی نویسنده و مدیر انتشارات «یا زهرا(س)»، در گفت وگویی، با تایید انتشار کتاب «حاج قاسم» گفت: این کتاب از مجموعه کتاب های «یاران ناب» است که در حقیقت هفدهمین شماره این مجموعه است.

وی افزود: کتاب «حاج قاسم» حاوی سخنرانی های حاج قاسم از دوران دفاع مقدس تا دوره اخیر است که از دل این سخنرانی ها خاطراتی که در آن نقل شده را با ذکر منبع و ماخذ در این کتاب ذکر کرده ام.

نویسنده کتاب «حاج قاسم» گفت: این کتاب به صورت چهار رنگ در 168 صفحه منتشر شده که بیش از 80 عکس نیز به صورت رنگی در صفحات این کتاب 7 هزار 500 تومانی قرار گرفته است.

اکبری مزدآبادی با اشاره به تیراژ 5 هزار نسخه ای این کتاب برای چاپ اول گفت: این کتاب هفته گذشته راهی بازار کتاب شد که به سرعت چاپ اولش تمام شد و در چاپ دوم 5 هزار نسخه دیگر راهی بازار کتاب کرده ایم.

برای خرید اینترنتی کتاب مذکور و سایر مجلدات مجموعه «یاران ناب»، می توانید به فروشگاه اینترنتی پاتوق کتاب فردا مراجعه فرمایید.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط