loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کتاب «آینه گردانی» دین سروده های شعرای آئینی؛ مجموعه اشعار آئینی ارائه شده در محضر رهبر معظّم انقلاب اسلامی

کتاب «آینه گردانی» دین سروده های شعرای آئینی مجموعه اشعار آئینی ارائه شده در محضر رهبر معظّم انقلاب اسلامی، در 390 صفحه به همراه لوح فشرده صوتی اشعار کتاب توسط نسیم انقلاب وابسته به انتشارات انقلاب اسلامی منتشر شد.

دوشنبه 20 مهر 1394

آنچه در این کتاب می خوانید مجموعه ی اشعار آئینی است که در فاصله ی زمانی سالهای 1368 تا 1392 در شبهای شعر نیمه ی ماه رمضان در حضور رهبر معظّم انقلاب اسلامی خوانده شده که اینک یکجا تقدیم علاقمندان به شعر و ادب فارسی خصوصاً مشتاقان اشعار ناب آئینی میشود.
نام کتاب برگرفته از این بیت لسان الغیب حافظ شیرازی است؛
جـــلوه گاه رخ او دیـــده ی من تنـــها نیست / مـــاه و خورشیـــد هم این آیـــنه می گردانند

حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدّظلّه العالی) رهبر معظّم انقلاب اسلامی که خود یکی از علاقمندان و حامیان اصلی هنر و ادبیات متعهّد از  پیروزی سالیان پیش از انقلاب اسلامی بوده و از دیرباز و بنحو عمیق و کارشناسانه با ادبیات منظوم و منثور و تاریخ آن آشنایی داشته و دارند همواره و با بیانهای مختلف به اهمّیّت شعر آئینی و ویژگیهای آن و نیز نکات و مسائلی که شاعران آئینی میباید به آنها توجّه داشته باشند پرداخته اند که این محورها در بیانات دیدار با شاعران در شب ولادت امام حسن مجتبی(علیه السّلام) در نیمه ی ماه رمضان و دیدارهای مدّاحان در روز ولادت با سعادت حضرت فاطمه ی زهرا(س) و دیدارهای گوناگون اهل فرهنگ و ادب و... با معظّمٌ له قابل ملاحظه است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط