loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

حضور امیرخانی در پاتوق کتاب

در سومین روز نمایشگاه کتاب، رضا امیرخانی، نویسنده و رئیس سابق انجمن قلم ایران، در سلسله نشست های روزانه پاتوق کتاب دفتر مطالعات و توسعه کتابخوانی دفتر نشر معارف حضور یافت.
رضا امیرخانی با تجدید چاپ آثارش در نمایشگاه کتاب تهران حضور دارد. امیرخانی که همچنان به نگارش مقاله‌ای درباره‌ی مدیریت نفتی در جمهوری اسلامی ایران مشغول است، از تجدید چاپ و عرضه‌ی برخی آثارش در بیست‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد.
به گفته‌ی او، کتاب‌ «سرلوحه‌ها» تازه‌ترین اثر منتشرشده‌اش که از نیمه‌ی فروردین‌ماه توزیع شد، از سوی نشر سپیده‌باوران برای نوبت دوم تجدید چاپ شده است.
کتاب یادشده مجموعه‌ای از مقاله‌های امیرخانی را در فاصله‌ی سال‌های 81 تا 84 دربر می‌گیرد.
همچنین رمان‌های «بیوتن»، «ارمیا» و «من او» و کتاب‌های «داستان سیستان» (10 روز با ره‌بر) و «نشت نشاء» به ترتیب برای نوبت‌های هفتم، سیزدهم، بیست‌وششم، هفدهم و چهاردهم تجدید چاپ شده‌اند که در نمایشگاه عرضه می‌شوند.
در روز های گذشته هم غرفه دفتر نشر معارف، میزبان دکتر اکبر جباری، استاد فلسفه دانشگاه و شاگرد استاد سید عباس معارف، محمدحسن رجبی(تاریخ نگار و فرزند استاد علی دوانی)، فاضل نظری(شاعر و رئیس حوزه هنری تهران)، ساعد باقری(شاعر)، میلاد عذفان پور(شاعر جوان انقلاب)، علیرضا کمری(مدیر پژوهش دفتر هنر و ادبیات حوزه هنری) و گروههای مختلف دانشجویی از دانشگاههای امام صادق(ع)، شیراز، علم و صنعت، سوره، فردوسی مشهد، صنعتی شاهرود، امام حسین(ع) و... بود. گزارش های تصویری و تفضیلی بعداً منتشر می شوند.
همچنین کارشناسان بخش مشاور کتاب و فعالان فرهنگی جهت ارائه مشاوره به مخاطبان محترم در غرفه حاضر خواهند بودند.
غرفه دفتر مطالعات و توسعه کتابخوانی دفتر نشر معارف در راهرو 23 شبستان اصلی مصلی واقع شده است.
حضور در نشست های روزانه نمایشگاه بین المللی کتاب برای همه علاقمندان، مخاطبان کتاب و خبرنگاران، آزاد است.

شنبه 19 اردیبهشت 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط