loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

انتشار دولت ایرانی ـ اسلامی

نویسندگان مرتبط : محمود احمدی نژاد

کتاب دولت ایرانی اسلامی از سوی مرکز پژوهش و اسناد ریاست جمهوری منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، کتاب دولت ایرانی ـ اسلامی، سیری در مبانی و مولفه های تکوین دولت بومی در آرای دکتر محمود احمدی نژاد، رئیس جمهوری اسلامی ایران است که در دو فصل سامان یافته است.

فصل اول با عنوان دولت نهم؛ ویژگی ها و شناسه های عمومی، به عناوین چون راهنمای حکمرانی اسلامی، ابتنای دولت بر مشی علوی، گستردگی و عمومیت دولت جدید، توجه به سلامت اداری، قانونمندی در دولت، ساماندهی مشکلات پیشین و آرمان خواهی و آرمان گرایی پرداخته است.

در فصل دوم باعنوان دولت نهم؛ اصول ودیدگاهها گزینه هایی چون دین، فرهنگ و تمدن، سیاست و اجتماع، اقتصاد، مسائل جهانی و سیاست خارجی و علم، آموزش و تحقیقات مورد بررسی قرارگرفته اند.

در گزیده ای از بخش سیاست و اجتماع، ذیل عنوان «توسعه فعالیتهای عمرانی» آمده است:«یکی دیگر از تصمیمات دولت توسعه فعالیتهای عمرانی است. اولا ما باید سعی کنیم پروژه ها را تمام کنیم. نمیشود یک پروژه پانزده سال طول بکشد. این به ما فشار می آورد. ما باید کار بیشتری انجام بدهیم. در سفرهای استانی، هر سفر کهمی رویم، بار سنگینی بر دوش دولت می آید و ما این را پذیرفته ایم.»

کتاب دولت ایرانی ـ اسلامی، سیری در مبانی و مولفه های تکوین دولت بومی در آرای دکتر محمود احمدی نژاد، رئیس جمهوری اسلامی ایران330 صفحه و با شمارگان 5000 نسخه برای نخستین بار در اسفندماه سال گذشته از سوی مرکز پژوهش و اسناد ریاست جمهوری منتشر شده است.

جمعه 25 اردیبهشت 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط