loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

انتشار زندگی‌نامه و خاطرات سید حسن نصرالله

نویسندگان مرتبط : حمید داودآبادی

حمید داوودآبادی، نویسنده دفاع‌مقدس در نشست "از فرهنگ مقاومت تا فرهنگ پیروزی" گفت: پس از انجام مصاحبه 6 ساعته با سید حسن نصرالله، زندگی‌نامه و خاطرات او را تنظیم کرده‌ام که در آینده‌ای نزدیک به چاپ خواهد رسید.
نشست"از فرهنگ مقاومت تا فرهنگ پیروزی" عصر دیروز(24 اردیبهشت ماه)، به همت شرکت چاپ و نشر بین‌الملل در بازار جهانی بیست‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار شد.

محمدحسین بزی، نویسنده کتاب "زبور مقاومت" و مدیر انتشارات دارالامیر بیروت در آغاز این نشست، سید حسن نصرالله را به عنوان نماد میراث مقاومت لبنان معرفی کرد و گفت: شهید مصطفی چمران و امام‌ موسی صدر، بینان‌گذاران مقاومت در لبنان و افرادی مانند سیدحسن نصرالله، میراث آنانند.

وی ادامه داد: عبور از فرهنگ مقاومت و رسیدن به فرهنگ پیروزی، با نخستین شکست ر‍ژیم صهیونیستی در عملیات "وعد الصادق" محقق شد. رزمندگان حزب‌الله، با پیروی از امام‌خمینی(ره)، شجاعت در میدان نبرد را آموختند و این فداکاری‌ها، وظیفه ما را برای نشر و انتقال فرهنگ مقاومت به نسل‌های آینده سنگین‌تر می‌کند.

در ادامه نشست "از فرهنگ مقاومت تا فرهنگ پیروزی"، حمید داوودآبادی، نویسنده دفاع‌مقدس، خاطراتی از دوران حضورش در لبنان بازگو کرد و افزود: پس از انجام مصاحبه 6 ساعته با سید حسن نصرالله، زندگی‌نامه و خاطرات او را تنظیم کرده‌ام که در آینده ای نزدیک به چاپ خواهد رسید.

گفتنی است «زبور مقاومت» در فروشگاههای دفتر نشر معارف و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است.

جمعه 25 اردیبهشت 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط