loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

استاد محدثی و سردار ذوالقدر مهمانان پنج شنبه پاتوق کتاب

نویسندگان مرتبط : جواد محدثی | محمدباقر ذوالقدر

دیروز (پنج شنبه) در ادامه سلسله نشستهای «پاتوق کتاب»، استاد جواد محدثی، نویسنده ادبیات مذهبی و سردار محمدباقر ذوالقدر, از فرماندهان نظامی و مترجم کتاب «سقوط اسرائیل» در غرفه پاتوق کتاب حضور یافتند.
از استاد محدثی کتابهای بسیار یدر دفتر نشر معارف و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است و «سلوک دانشجویی» ایشان نیز توسط دفتر نشر معارف منتشر شده است. از دکتر ذوالقدر هم کتاب «سقوط اسرائیل» در فروشگاهها قابل تهیه و خرید است.
دفتر مطالعات و توسعه کتابخوانی دفتر نشر معارف در روزهای آینده میزبان شخصیت های علمی، فرهنگی و ادبی دیگری هم خواهد بود که حضور در نشست های روزانه این غرفه برای همه علاقمندان، مخاطبان کتاب و خبرنگاران، آزاد است.
در این غرفه، کارشناسان و فعالان فرهنگی به ارائه مشاوره کتاب هم می پردازند و هر روزه کارشناسانی جهت ارائه مشاوره به مخاطبان محترم در غرفه حاضر خواهند بودند.
غرفه دفتر مطالعات و توسعه کتابخوانی دفتر نشر معارف در راهرو 23 شبستان اصلی مصلی واقع شده است.

جمعه 25 اردیبهشت 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط