loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

دکتر رجبی و استاد ابوالحسنی منذر مهمانان روز جمعه پاتوق کتاب

دیروز(جمعه) در ادامه سلسله نشستهای «پاتوق کتاب»، دکتر محمد رجبی٬ رئیس موسسه فرهنگی اکو و رایزن فرهنگی سابق ایران در آلمان، حجت الاسلام دکتر ابوالحسنی منذر٬ تاریخ نگار و استاد صدوقی سها٬ شارح فلسفه صدرایی و استاد موسسه حکمت و فلسفه ایران در غرفه پاتوق کتاب حضور یافتند.
علاوه بر اساتید فوق٬ حجت الاسلام سید هادی خامنه ای هم در بازدید از نمایشگاه در غرفه پاتوق کتاب حضور یافت و با فعالیت های دفتر نشر معارف و پاتوق کتاب آشنا شد.
همچنین پژِوهشگران جوانی چون محمد طیب صحرایی(مدرس دانشگاه امام صادق(ع))٬ میثم رمضانعلی و احسان رجبی( از فعالان و مسئولان کانون اندیشه جوان)٬ علی نورآبادی(پژوهشگر و نویسنده کتابهایی در زمینه شخصیت های انقلاب اسلامی) و علیرضا عربی(از فعالان فکری و فرهنگی مشهد) مهمانان دیروز دفتر نشر معارف بودند. دفتر مطالعات و توسعه کتابخوانی دفتر نشر معارف در روز آخر نمایشگاه هم میزبان شخصیت های علمی، فرهنگی و ادبی دیگری هم خواهد بود.
امروز ساعت 11 صبح با حضور فعال کتابخوانی دانشگاههای تهران و قم جلسه درباره چگونگی گسترش فرهنگ مطالعه و شکل گیری حلقه های مطالعاتی در دانشگاهها به بحث خواهند پرداخت.
در این غرفه، کارشناسان و فعالان فرهنگی به ارائه مشاوره کتاب هم می پردازند و هر روزه کارشناسانی جهت ارائه مشاوره به مخاطبان محترم در غرفه حاضر خواهند بودند.
غرفه دفتر مطالعات و توسعه کتابخوانی دفتر نشر معارف در راهرو 23 شبستان اصلی مصلی واقع شده است.

شنبه 26 اردیبهشت 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط