loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

افتتاح کتابخانه و موزه‌ دکتر شهیدی

نویسندگان مرتبط : سید جعفر شهیدی

کتابخانه دکتر شهیدی به مناسبت روز جهانی موزه و میراث فرهنگی، امکان بازدید از موزه دکتر شهیدی رافراهم کرده است. به گزارش ایبنا، این بازدید با هدف ارج نهادن به مقام اندیشمند و پژوهشگر عرصه علم و ادب ایران و چهره ماندگار ادب فارسی مرحوم «سید جعفر شهیدی» برگزار می‌شود.

کتابخانه و موزه دکتر شهیدی از بیست و هشتم اردیبهشت تا سوم خرداد ماه از ساعت 9 تا 14 پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود.

سید جعفر شهیدی از شاگردان برجسته استاد دهخدا و علامه فروزانفر بود و از او حدود 15 کتاب و 120 مقاله به یادگار مانده‌ است. وی سال 1385 برای نگارش کتاب «تاریخ تحلیلی اسلام» برنده جایزه کتاب سال ایران شد.

دکتر شهیدی در سال 1297 در یکی از محله‌های قدیمی شهر بروجرد متولد شد و صبح یکشنبه، 23 دی 1386 در تهران دیده از جهان فروبست.

علاقه‌مندان به بازدید و ثبت‌نام در این کتابخانه، می‌توانند تمام روزهای هفته از ساعت هشت تا 16 به کتابخانه دکتر شهیدی به نشانی 46 متری غربی نارمک، میدان 58، کوچه یکم مراجعه کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 77921213 تماس بگیرند.

از آثار مرحوم استاد شهیدی، کتابهای زیر در فروشگاههای دفتر نشر معارف و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است:
خلاصه زندگانی علی بن الحسین (ع)
خلاصه زندگانی فاطمه زهرا (س)
زندگانی فاطمه زهرا (س)
قیام حسین علیه السلام
علی از زبان علی(ع) زندگانی امیرالمومنین(ع)

چهارشنبه 30 اردیبهشت 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط