loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

رونمایی از مجموعه کتاب «ستارگان هدایت» با موضوع زندگینامه شهدا

آئین رونمایی از مجموعه کتاب «ستارگان هدایت» به مناسب هفته بسیج و کتاب و کتابخوانی، روز شنبه 30 آبان ماه 94 با حضور سرداران نقدی، آزادی و همچنین نویسندگان این مجموعه از سراسر کشور برگزار می شود.

دوشنبه 2 آذر 1394

مسئول اداره کتاب بسیج از رونمایی مجموعه کتاب «ستارگان هدایت»خبر داد و افزود : مجموعه کتاب «ستارگان هدایت» نتیجه طرحی کشوری با همین عنوان می باشد که توسط نویسندگان نوقلم استانی در 10 جلد تهیه و تدوین شده و شامل 50 خاطره از زندگینامه شهدایی است که تا کنون زندگینامه آن ها نوشته و ثبت نشده است.

همچنین اداره کتاب بسیج هدف از اجرای این طرح در مرحله نخست را جمع آوری و نگارش زندگینامه و خاطرات شهدایی که تا کنون این اقدام برای آنها انجام نشده است، عنوان کرد و افزود: شناخت و حمایت از نویسندگان جوان و نو قلم سراسر کشور از اهداف مهم این طرح سراسری بوده است.

در طرح سراسری «ستارگان هدایت» نویسندگان استانی می توانستند با انتخاب خود یکی از شهدای استان محل زندگیشان را انتخاب و زندگینامه و خاطرات آن شهید والا مقام را به رشته تحریر در آورند.

مجموعه کتاب «ستارگان هدایت» به همت اداره کتاب بسیج تهیه تدوین و به زیور طبع آراسته شده است و در مراسم رونمایی از این اثر فاخر، نویسندگان این مجموعه از سراسر کشور حضور داشته و همچنین سرداران نقدی و آزادی سخنرانی می کنند.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط