loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

معرفی کتابی که رهبر انقلاب را منقلب کرد؛ در نماز جمعه های سراسر کشور

کتاب «فرمانده من» از مجموعه کتاب های «یادنامه» که توسط جمعی از نویسندگان تدوین شده است در نماز جمعه این هفته سراسر کشور معرفی شد.

دوشنبه 2 آذر 1394

کتاب «فرمانده من» از مجموعه کتاب های «یادنامه» گوشه ای از تاریخ بسیجیان غیور این سرزمین و روحیه و تفکر والای فرهنگ بسیجی در قالب خاطراتی کوتاه و خواندنی از زبان شاهدان عینی روزگار جهاد و مبارزه است.

گیرایی ویژه متن و زبان کتاب به داستان های مبارزه شیرمردان مکتب امام خمینی (ره) رنگ و بوی خوبی بخشیده، و مطالعه این کتاب کم حجم را برای مخاطب، لذت بخش می کند. رهبر معظم انقلاب فرمودند: «این کتابِ «فرمانده من» را که خواندم بی اختیار پشتش بخشی از زیارت نامه را نوشتم: السلام علیکم یا اولیاء الله و احبائه! واقعا دیدم که در مقابل این عظمتها انسان احساس حقارت می کند. من وقتی این شکوه را در این کتاب دیدم در نفس خود حقیقتا احساس حقارت کردم.»

کتاب «فرمانده من» که توسط انتشارات سوره مهر تاکنون به چاپ شصت و سوم رسیده، یادنامه ای از شجاعت ها و دلاوری های فرماندهان بزرگی است که اکنون در میان ما نیستند و به درجه رفیع شهادت رسیده اند. صداقت و واقعیت این خاطرات سبب می شود تا مخاطب ارتباطی تنگاتنگ با شخصیتهای کتاب برقرار کند و با کاروان بزرگمردان تاریخ این مرز و بوم همراه شود. مقام معظم رهبری فرمودند: «چقدر این کتاب «فرمانده من» عالی است و چقدر من را متاثر و منقلب کرد».

طرح ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در نماز جمعه سراسر به همت مجمع ناشران انقلاب اسلامی و با همکاری شورای سیاستگذاری ائمه جمعه سراسر کشور در حال اجرا است.

برای خرید این کتاب می توانید به فروشگاه اینترنتی پاتوق کتاب فردا مراجعه فرمایید.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط