loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

دا به چاپ شصت ‌و پنجم رسید

کتاب "دا"، مجموعه خاطرات زهراحسینی از مقاومت 34 روزه مردم خرمشهر در نخستین روزهای جنگ تحمیلی، به دلیل موضوع و پرداخت تاثیرگذار آن به قلم اعظم حسینی، توسط انتشارات سوره‌مهر به چاپ شصت و پنجم رسیده است.
مسابقه کتاب‌خوانی "دا"، با هدف آشنایی زنان با موضوع 8 سال دفاع‌مقدس، به تازگی بین بانوان پرستار کشور برگزار شده است.

زهرا حسینی، راوی کتاب "دا" نیز این روزها ، همراه جمعی از هنرمندان، فیلم‌سازان و نویسندگان مانند؛ محمدمهدی عسگرپور، محمدرضا شرف‌الدین، داوود رشیدی، سعید راد، سیروس الوند، ‌افسانه چهره‌آزاد، لاله و ستاره اسکندری و محمدمهدی دادگو به خرمشهر سفر کرده و ضمن بازدید از این شهر، خاطراتش را بازگو می‌کند.

همچنین ماهنامه "کیهان فرهنگی" در تازه‌ترین شماره (270 و 271)، به بررسی کتاب "دا" پرداخته است.

گفت‌وگو با زهرا حسینی راوی این کتاب و سید عبدالله سعادت، یکی از افرادی که خاطراتش در کتاب نقل شده، از جمله بخش‌های این ماهنامه‌اند.

این کتاب در فروشگاههای دفتر نشر معارف و سایت پاتوق کتاب با تخفیف ارائه می شود. گفتنی است پیش از این هم در هفته اول اردیبهشت، دفتر نشر معارف جلسه نقد و بررسی با محوریت این کتاب با حضور راوی و استادعلیرضا کمری، مدیر پژوهش دفتر هنر و ادبیات مقاومت برگزار کرده است.

سه‌شنبه 5 خرداد 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط