loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

انتشار دو مجلد جدید از مجموعه سیر مطالعات اسلامی

کتاب سطح سوم و چهارم سیر مطالعات اسلامی (سما) از سوی کانون اندیشه جوان منتشر شد.
به گزارش روابط عمومی کانون اندیشه جوان، کتاب سیر مطالعات اسلامی (سما) در سه سطح سوم و چهارم با هدف پاسخ‌گویی به سوال «چه بخوانیم» با شمارگان 3000 نسخه منتشر شد.
کتاب سما، مجموعه‌ای است که کتاب‌های متعددی را در قالب سیر مطالعات اسلامی در اختیار خوانندگان قرار می‌دهد. آثاری که در سما معرفی شده است، به تفکیکی موضوعی دسته‌بندی شده‌اند و در هر موضوع آثار منتخب به ترتیب اولویت پیشنهادی جهت مطالعه، به همراه چکیده‌ای از کتاب ارائه شده، تا دورنمایی کلی از محتوای اثر را پیش روی خواننده قرار دهد.
کتاب سیر مطالعات اسلامی (سما) در چهار سطح تدوین شده است که سطح اول برای دانش‌آموزان دبیرستانی، سطح دوم برای جوانان دیپلمه، سطح سوم برای دانشجویان مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و سطح چهارم نیز مختص دانشجویان دکترا است.
این مجموعه کتاب‌ها موضوعاتی مانند حکمت و دین‌شناسی، اخلاق و عرفان، قرآن و حدیث، تاریخ، ادبیات، سیاست را در برمی‌گیرد.
یادآوری می‌شود کتاب سطوح یک و دو این مجموعه با شمارگان 3000 نسخه و قیمت 1800 تومان و کتاب سطح سوم با قیمت 3000 تومان منتشر شده است.
علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه آن به فروشگاههای دفتر نشر معارف در تهران و قم و همچنین سایت پاتوق کتاب تهران مراجعه کنند.

دوشنبه 18 خرداد 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط