loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«حکمت فاطمی» منتشر شد

نویسندگان مرتبط : عزالدین حسینی زنجانی

کتاب «حکمت فاطمی» را با تلخیص از خطبه حضرت زهرا(س) به قلم آیت‌الله «سید عزالدین حسینی زنجانی» به همت مؤسسه بوستان کتاب قم، منتشر کرد.
کتاب «حکمت فاطمی» (تلخیص شرح خطبه حضرت زهرا(س)) شامل شرح خطبه بلند و پرمعنای حضرت زهرا (س) در مسجد مدینه است که به «خطبة فدکیه» معروف است و به دلیل معارف نکته‌های ژرف و آموزه‌های فراوانی که در آن وجود دارد، همواره مورد توجه عالمان و محققان قرارگرفته.
نسخه اصلی این شرح به قلم آیت‌الله «سید عزالدین حسینی زنجانی» را مؤسسه بوستان کتاب قم سال‌ها پیش منتشر کرده است. اما به دلیل وجود برخی مطالب و نکته‌های دقیق علمی و حکمی بود و نیز توانایی عموم مخاطبان برای بهره‌گیری از معارف موجود در این خطبه، متن این کتاب به کوشش « سید محمد حسینی زنجانی» تلخیص شده است و مباحث آن در قالب کتاب حکمت فاطمی برای عموم مخاطبان قابل بهره‌برداری است.
کتاب حکمت فاطمی را مؤسسه بوستان کتاب قم در هفته جاری با قطع رقعی و قیمت 6000 تومان منتشر کرده است.
آیت‌الله سید عزالدین حسینى زنجانى در سال 1300 شمسى در زنجان متولد شد. از آثار چاپ شده وی «شرح خطبه حضرت زهرا(س)»، «معیار شرک در قرآن»، «تفسیر سوره حمد»، «راه رستگارى» و «رساله عملیه» را نام برد.

شرح خطبه حضرت زهرا(س) این استاد حوزه علمیه مشهد در فروشگاههای دفتر نشر معارف و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است.

دوشنبه 18 خرداد 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط