loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تجربه‌های عرفانی در ادیان الهی منتشر شد

نویسندگان مرتبط : پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی | حمیدرضا مظاهری سیف

مؤسسه بوستان کتاب قم، کتاب «تجربه‌های عرفانی در ادیان» را با موضوع ارتباط میان فطرت، سرشت انسانی و خدامحوری به بازار کتاب عرضه کرد.



به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا)، کتاب «تجربه‌های عرفانی در ادیان» را «حمیدرضا مظاهری سیف» تألیف و در این کتاب سعی کرده است به تفسیر ارتباط ذاتی میان فطرت و سرشت انسانی با مقوله خدامحوری بپردازد.

وی همچنین تلاش کرده است تا به بازکاوی شیوه‌ فعالیت انبیای الهی در خلق یک تجربه عرفانی برای پیروان خود بپردازد. مظاهری در کتاب خود با نشان دادن این موضوع که سرگذشت پرماجرای ادیان، سبب دگرگونی و گوناگونی آموزه‌های‌ ارائه شده توسط آنها شده است و آنها را در مراتب مختلفی از خلوص نشانده است. او در این اثر تلاش دارد که تجربه‌های عرفانی در ادیان و معیارهای ارزیابی و تطبیق آن‌ها و نیز بینش‌ها و روش‌های عرفانی را در ادیان گوناگون الهی معرفی کند. این کتاب در قطع وزیری و با قیمت 5300 تومان منتشر شده است.

همچنین مجموعه دو جلدی «انیس المجتهدین» اثری است از «ملا محمدمهدی نراقی» (متوفای 1209 هـ .ق) از عالملان برجسته اهل تشیع که با موضوع اصول فقه تالیف شده است. این کتاب که به همت مرکز احیاى میراث اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تدوین شده است، مهمترین موضوعات علم اصول از جمله مقدمات، ادلّه شرعیه، مشترکات کتاب و سنت، اجتهاد و تقلید، تعادل و ترجیح را با ذکر دلایل و به شکل ساده و روان مورد بررسی قرار داده است.

این مجموعه با قطع وزیری و با قیمت 12000 تومان منتشر شده است.

از مظاهری سیف، کتاب «جریان شناسی انتقادی عرفانهای نوظهور» در فروشگاههای دفتر نشر معارف و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است.

سه‌شنبه 19 خرداد 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط