loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

چاپ سوم کتاب همه چیز درباره جنگ

نویسندگان مرتبط : مرتضی سرهنگی

چاپ سوم کتاب "همه چیز درباره جنگ" نوشته مرتضی سرهنگی، در فاصله یک ماه از انتشار چاپ دوم توسط انتشارات سوره مهر عرضه شد. سرهنگی، آخرین بازنویسی این کتاب را در زمستان 1386 انجام داده است.
این کتاب نخستین جلد از مجموعه هشت جلدی "همه چیز درباره جنگ" است که برای گروه سنی نوجوانان و جوانان در 12 بخش و با طراحی جلد کوروش پارسانژاد منتشر شده است.

"عراق کجاست"، "قرارداد الجزایز"، "مهم‌ترین قراردادهای مرزی ایران و عراق"، "طول مرزهای ایران و عراق"، "اروند رود"، "خط تالوگ"، "حزب بعث"، "قادسیه"، "روزِ صاعقه"، "صدام کیست؟" و "تعریف تجاوز" از عناوین بخش‌های این کتاب اند.

سرهنگی این کتاب را با هدف آشنایی مقدماتی با اشخاص، مکان‌ها و قراردادهایی که هر یک در بروز و ادامه جنگ ارتش متجاوز صدام با ایران موثر بودند نوشته است و برای اولین‌بار از سندها و نامه‌هایی درباره روابط ایران و عراق استفاده کرده است.

کتاب "همه چیز درباره جنگ" در فاصله یک ماه از انتشار چاپ دوم، در قطع وزیری کوتاه و 63 صفحه و با شمارگان 2500 نسخه و بهای 25 هزار ریال، توسط انتشارات سوره مهر به چاپ سوم رسیده است.
این کتاب در فروشگاههای دفتر نشر معارف و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است.

چهارشنبه 20 خرداد 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط