loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

ناگفته‌هایی درباره شهید علم‌الهدی

نویسندگان مرتبط : سید قاسم یاحسینی

کتاب «گزارش به خاک هویزه» بر اساس خاطرات سردار یوسف شریفی که در دفتر ادبیات و هنر مقاومت حوزه هنری تولید شده از سوی انتشارات سوره مهر منتشر شد.

به گزارش انتشارات سوره مهر، این کتاب نوشته «سید قاسم یاحسینی» خاطرات سردار یوسف شریفی، بسیجی و همرزم شهید حسین علم‌الهدی در شش ماه اول جنگ است.

سید قاسم یاحسینی درباره این کتاب گفت: «سردار شریفی که معاون شهید حسین علم‌الهدی در روزهای اول جنگ بود، برای نخستین‌بار ناگفته‌های بسیاری را از شهید علم‌الهدی درباره فعالیت‌ها و چگونگی شهادتش درهویزه روایت می‌کند».

وی افزود: این کتاب روایت سالم و صادقانه از روزهای آغازین جنگ، روزهایی که حتی نمی‌شد در خاک و خانه خودت سرت را از خاکریز یا پنجره‌ای بالا بیاوری است.

او در بیان اهمیت شهر هویزه در جنگ تحمیلی عراق علیه ایران گفت: هویزه در یک منطقه مرزی بین ایران و عراق است و تفاوت آن با سایر مرزهای ایران در این است که تمام مرزنشینان مرزهای خوزستان شیعه دوازده امامی هستند و شهر هویزه هم از قبل ها مرکز شیعه‌نشین این منطقه بوده است.

در کتاب «گزارش به خاک هویزه» همچنین عکس‌ها و اسنادی از روزهای حضور راوی در جبهه‌های دفاع مقدس منتشر شده است.

این کتاب در 293 صفحه قطع رقعی و با قیمت 4 هزار و 900 تومان و در شمارگان 2 هزار و 500 جلد منتشر شده است.

در باره این شهید محصولات زیر در فروشگاه دفتر نشر معارف و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است:
علم الهدی [لوح فشرده]
سفر سرخ {کتاب}

سه‌شنبه 26 خرداد 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط