loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

انتشار کتاب جدیدی درباره زندگانی حضرت زهرا(س)

نویسندگان مرتبط : محمدجواد مروجی طبسی

کتاب «دردانه‌ای دلداده: بررسی تحلیلی زندگانی حضرت زهرا(س)» نوشته حجت‌الاسلام و المسلمین محمدجواد طبسى با ترجمه علیرضا کاوند به همت مؤسسه بوستان کتاب قم برای گروه مخاطبان عمومی در قطع وزیری (سلفون) به بهای 98000 ریال منتشر شده است.

حجت‌الاسلام محمدجواد طبسى در سال 1331 در پایگاه علم و اجتهاد چشم به جهان گشود. تحصیلات حوزوى خود را از 1349 در حوزه علمیه قم آغاز کرد و سطوح عالى را نزد اساتید بزرگوار ستوده، دوزدوزانى، پایانى و محمودى اشتهاردى گذراند. درس‏هاى خارج فقه و اصول را نیز نزد آیات میرزا جواد تبریزى، فاضل لنکرانى، وحید خراسانى، سیدابوالقاسم کوکبى، مکارم شیرازى و سبحانى فرا گرفت.

عضو هیأت علمی بعثه رهبر معظم انقلاب در کنار تحصیل و تدریس، آثار ارزشمندى را به زبان فارسى و عربى نگاشته است و مؤسسه بوستان کتاب تاکنون: «حیاة الامام العسکرى(ع)»، «فاطمه(س) الگوى حیات زیبا»، «حقوق فرزندان در مکتب اهل‏بیت(ع)»، «حیاة الصدیقة فاطمة(س)» «بامداد بشریت» و «حوارات ساخنه» را از وی چاپ کرده است.

حضرت فاطمه صدیقه(س)، چهره درخشان تاریخ و الگوی تمام عیاری برای مسلمانان ـ به ویژه بانوان ـ است. تحلیل زندگانی این بانوی بزرگوار، گامی در جهت معرفی این الگوست که اثر حاضر در این عنوان‌ها بدان پرداخته است: ولادت، اسامی و القاب، مقام حضرت فاطمه(س)، از ولادت تا هجرت، پس از هجرت، ویژگی‌های فاطمه(س)، مناقب، فاطمه(س) و مصیبت از دست‌دادن رسول خدا(ص)، فاطمه(س) و دفاع از ولایت، غضب فدک، دوران بیماری و شهادت.

از این نویسنده کتاب «حقوق فرزندان در مکتب اهل بیت (ع)» در فروشگاه موحود است.

در زمینه زندگانی حضرت زهرا(س) کتابهای زیر در فروشگاههای دفتر نشر معارف و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است:
زندگانی فاطمه زهرا(س)
یاس در آتش: شهادت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) در آینه اسناد تاریخی اهل سنت
خطبه حضرت زهرا سلام ا... علیها
فاطمه زهرا سلام الله علیها سرور دل پیامبر صلی الله علیه و آله
عروسی مهر و ماه: ماجرای ازدوا امیر المؤمنین(ع) و فاطمه زهرا(س)
روزهای فاطمه (س): شرحی بر خطبه فدک حضرت زهرا(س)
شرحی بر دعاهای روزانه حضرت زهرا (س)
خلاصه زندگانی فاطمه زهرا (س)
شرح خطبه حضرت زهرا (س)
گزارش لحظه به لحظه از ازدواج حضرت زهرا (س)

سه‌شنبه 26 خرداد 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط