loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

انتشار کتاب پنجم اکبر خلیلی؛ خاطرات عسگر اولادی

نویسندگان مرتبط : اکبر خلیلی

"کتاب پنجم" شامل خاطرات حبیب‌الله عسگر اولادی، چهره سیاسی و مبارز دوران انقلاب با تدوین اکبر خلیلی توسط انتشارات رسالت قلم منتشر شده است.
اکبر خلیلی در گفت‌وگو با خبرگزاری ایبنا اظهار داشت: هیچ برنامه‌ از پیش طراحی شده‌ای برای یک کتاب تاریخی مدنظرم نبود و مساله‌ای که مصرانه مرا به دنبال خویش می‌کشید، نجابت و کلی‌گویی اعضای حزب مبارز موتلفه اسلامی بود که بیش از چهل سال در راه اعتلای حقوق یک ملت مسلمان، متحمل شکنجه‌ها شده‌اند و هیچ آثار مکتوبی از خود به جای نگذاشته‌اند، جز معدود کتاب‌هایی که بعد از شهادتشان و با حمایت افرادی دلسوز منتشر شده است.

خلیلی خاطر نشان کرد: مصاحبه با حبیب‌الله عسگر اولادی از سال 1374 با هدف ریشه‌یابی مسایل مختلف در دوران مبارزه از سال ۱۳۴۱ آغاز شد و علاوه بر زندگی‌نامه و خاطرات وی، وقایع دوران قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی مورد بررسی قرار گرفته است.

این نویسنده افزود: مجلد دوم "کتاب پنجم" با تاکید بر مباحثی درباره جنگ تحمیلی عراق علیه ایران در دست تالیف و تدوین است.

"کتاب پنجم" در قطع رقعی و 431 صفحه، با شمارگان 3 هزار نسخه و بهای 40 هزار ریال توسط انتشارات رسالت قلم به چاپ رسیده است.

از این نویسنده کتابهای زیر در فروشگاههای دفتر نشر معارف و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است:
ترکه های درخت آلبالو
گام به گام با انقلاب

سه‌شنبه 26 خرداد 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط