loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کودکان و نوجوانان داور هشتمین جشنواره کتاب برتر کودک و نوجوان شدند

در هشتمین دوره جشنواره کتاب برتر کودک و نوجوان کتاب ها توسط کودکان و نوجوانان داوری و انتخاب می شـوند.

شنبه 5 دی 1394

حمیدرضا شاه آبادی، دبیر علمی هشتمین دوره جشنواره کتاب برتر کودک و نوجوان در این باره گفت: امسال قرار است بخش ویژه ای در این جشنواره داشته باشیم و آن معرفی کتاب از نگاه مخاطب است.
وی تصریح کرد: کتاب هایی که امتیاز ورود به کمیته جوایز را کسب کنند توسط کودکان و نوجوانان طی یک مرحله داوری، بررسی و انتخاب می شود.
وی در مورد انتخاب کودکان و نوجوانان برای داوری توضیح داد: این گروه از میان کودکان و نوجوانانی که به مطالعه علاقمند هستند و در کتابخانه های عمومی سابقه فعالیت داشته و چهره شاخصی از خود نشان داده اند انتخاب شده اند.
شاه آبادی هدف از این طرح را اظهارنظر بی واسطه مخاطبین درباره کتاب های تولیدی اعلام کرد و افزود از این طریق تلاش می کنیم نظرات مخاطبان درباره کتاب ها را هـرچه دقیق تر و فارغ از ملاحظات بدست آوریم.
دبیر علمی هشتمین دوره جشنواره کتاب کودک و نوجوان اظهار داشت: دو گروه داوری کودک و نوجوان به انتخاب کتاب ها در سه بخش شعـر، داستان و علمی و آموزشـی می پردازند و در هر بخش سه کتاب برتر، برگزیده و قابل تقدیر را انتخاب می نمایند که از ناشران کتاب ها تقدیر خواهد شد.
هشتمین دوره جشنواره کتاب برتر کودک و نوجوان که توسط انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان به طور دوسالانه برگزار می شود، اواخر بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط