loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

خاطرات شهید مدافع حرم در «ابومریم» منتشر شد

کتاب «ابومریم» حاوی خاطراتی از سردار شهید تقوی فر از شهدای مدافع حرم منتشر شد.

شنبه 5 دی 1394

کتاب «ابومریم» شامل خاطرات شهید تقوی فر از شهدای مدافع حرم است که منتشر شد.
این کتاب که سجاد محمدی آن را گردآوری کرده دارای خاطرات و تصاویری از این شهید والامقام است که منتشر شده و از آن رونمایی خواهد شد.
«ابومریم» کتابی است از خاطرات شهید سردار سرتیپ پاسدار شهید حاج سیدحمید تقو ی فر از شهدای مدافع حرم که جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که سال گذشته به فیض شهادت نائل آمد.
این کتاب دارای 45 خاطره از شهید به نقل از همسر شهید است که بازگو شده و در کتاب قرار گرفته همچنین یک سخنرانی از شهید در سال های اولیه دهه 70 در خصوص آزادسازی سوسنگرد نیز در کتاب آمده است.
در کتاب «ابومریم» یک مصاحبه که بعد از شهادت او منتشر شده بود نیز قرار داده شده است. در بخش دیگری نیز پیام های شخصیت های کشوری و لشگری برای شهادت این شهید در کتاب قرار داده شده است. پیام حزب جمعیت اسلامی کردستان عرق و جنبش 14 فوریه بحرین در کنار تعدادی شعر در وصف شهید در این کتاب کنار هم قرار گرفته است.
بیش از 80 تصویر از کودکی تا سال های آخر نیز در کتاب منتشر شده است. این کتاب در 220 صفحه از سوی انتشارات نیلوفران راهی بازار کتاب شده است.
این کتاب به صورت خاطره نگاری تدوین شده و سیر داستانی ندارد و خاطرات به صورت مجزا نقل شده است و روال داستانی ندارد. با توجه به ابعاد شخصیتی این شهید این کتاب به دو زبان فارسی و عربی منتشر شده است.
آیین رونمایی این کتاب روز جمعه 27 آذر در مسجد صاحب الزمان اهواز همزمان با اولین سالگرد شهادت این شهید با حضور خانواده شهید برگزار خواهد شد.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط