loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

دو کتاب از محسن مومنی

نویسندگان مرتبط : محسن مومنی شریف

دو کتاب از محسن مومنی مراحل تولید ، انتشار و تجدید چاپ را در انتشارات سوره مهر طی می کند.

به گزارش ستاد خبر انتشارات سوره مهر رمان «ماه و بلوط» این نویسنده که برای مخاطبان بزرگسال نوشته است مراحل پایانی نگارش را می گذراند.

این رمان که ماجراهای آن در کردستان و در دوران جنگ تحمیلی و سال‌های 59 تا 68 رخ می‌دهد تا پایان سال جاری منتشر شده و به بازار کتاب عرضه می شود.

همچنین چاپ سوم رمان «پسر خانم آغا»ی این نویسنده که رمانی اجتماعى براى گروه سنى نوجوانان است‏و ماجراى آن مربوط به زمان قبل از انقلاب مى‏شود منتشر خواهد شد.

داستان این کتاب از این قرار است که در روستایى که « آلى » پسر « خانم آغا » زندگى مى‏کند، دزدى به نام«ابیش» وجود دارد که همه مردم از او مى‏ترسند و هیچوقت موفق به‏دستگیرى او نمى‏شوند.
تا اینکه روزى معلم« آلى » به همراه چند نفر ازاو مى‏خواهند راهنماى آنها در کوهستان شود. « آلى » در بین راه متوجه‏مى‏شود که آنها تحت تعقیب مأموران دولت هستند.« آلى » وهمراهانش پس از درگیرى‏هاى متعدد با مأموران دولت و عبور ازکوهستان، سرانجام نجات یافته و « آلى » به منزل باز مى‏گردد. این‏اتفاق باعث مى‏شود او پسر شجاعى مى‏شود تا جائیکه «ابیش» دزدمعروف دهکده را به دام انداخته و تحویل مأموران پاسگاه مى‏دهد.

رمان «در کمین گل سرخ»(روایتی از زندگی شهید صیاد شیرازی) هم از همین نویسنده توسط انتشارات سوره‌ مهر منتشر شده که تا کنون به چاپ هجدهم رسیده است.

این کتاب که از جمله کتاب های نقره ای این انتشارات است روایت زندگی شهید سپهبد علی صیاد شیرازی فرمانده نیروی زمینی ارتش است که در 5 بخش ارائه شده است.

کتاب «در کمین گل سرخ» در هشتمین جشنواره انتخاب بهترین کتاب دفاع مقدس در بخش جنگ و زندگینامه شهید مقام اول را به خود اختصاص داد.

رمان «زمانی برای بزرگ شدن» مؤمنی ؛ برگزیده‌ جایزه‌ کتاب سال دفاع مقدس هم اثر دیگر این نویسنده است که توسط سوره مهر منتشر شده است.

«زمانی برای بزرگ شدن» تاکنون سه جایزه «کتاب سال شهید غنی پور»،«جایزه 20سال ادبیات دفاع مقدس»و «کتاب سال دفاع مقدس» را دریافت کرده است.

آثار مکتوب زیر از این نویسنده در فروشگاههای دفتر نشر معارف و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است:
اشغال
حکایت پای دار: روایت زندگی شهید شیخ فضل الله نوری
در کمین گل سرخ
زمانی برای بزرگ شدن

چهارشنبه 10 تیر 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط