loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

فتنه زیر ذره بین قرآن و معصومین (ع) منتشر شد

«آداب بندگی» مجموعه ای ۳۱۳ جلدی است که به کوشش امیر حسین زاده تالیف شده است؛ «فتنه زیر ذره بین قرآن و معصومین»، دومین مجلد این مجموعه است که به بحث فتنه در آیات و روایات قرآن می پردازد.

دوشنبه 14 دی 1394

امیر حسین زاده نویسنده در گفت وگویی، از انتشار کتاب مجموعه 313 جلدی «آداب بندگی» خبر داد و گفت: این کتاب حاصل 20 سال پژوهش بنده در حوزه قرآن و عترت است. نکته های این مجموعه کوتاه، کاربردی و عصاره ترجمه ها و تفاسیر مختلف قرآن و مجموعه های حدیثی اخلاقی است.
وی ادامه داد: این کتاب منبع مناسبی برای مسابقات و هدایای معنوی فرهنگی مساجد، مدارس، دانشگاه ها، پادگان ها، هیأت ها، ادارات، سازمان ها، نهادها، وزارتخانه ها، اردوهای فرهنگی مذهبی و... است.
حسین زاده تصریح کرد: مجلّد دوم این مجموعه با عنوان فتنه زیر ذره بین قرآن و معصومین(ع) شامل 313 نکته قرآنی حدیثی اخلاقی است که به صورت ساده و روان به بحث بسیار مهم فتنه می پردازد و با ذکر تمام آیات و روایات کلیدی و اساسی آن قصد دارد بنابر فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله) با افزایش معرفت و بصیرت دینی جوانان و هموطنان از بروز فتنه های برنامه ریزی شده دشمنان خارجی و داخلی پیشگیری نماید؛ چرا که پیشگیری همیشه مقدم بر درمان است و هزینه های مادی و معنوی کمتری دارد.
وی بر همین اساس متذکر شد: در این کتاب 85 سوال به ترتیب صفحات آمده است که می تواند در طول یک ماه تا یک سال به عنوان کتاب مرجع برای آموزش و برگزاری مسابقات باشد.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط