loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

حرف ما به چاپ دوم رسید

نویسندگان مرتبط : مرتضی سرهنگی

کتاب "حرف ما"، گزیده سرمقاله‌های دو هفته‌نامه کمان به قلم مرتضی سرهنگی، توسط انتشارات سوره مهر به چاپ دوم رسید. "حرف ما" مجموعه 30 سرمقاله از 103 سرمقاله مرتضی سرهنگی در دوهفته‌نامه کمان است که در کنار سرمقاله‌های دیگری از هدایت الله بهبودی ذیل عنوان "ستون اول" منتشر می‌شدند.

دوهفته‌نامه کمان با گرایش تخصصی به ادبیات و هنر پایداری، در فاصله سال‌های 1375 تا 1383 در دویست شماره با مدیرمسوولی هدایت‌الله بهبودی و سردبیری مرتضی سرهنگی منتشر شده است.

"رئیس جمهور جدید"، "هدف پنهان"، "پلی از کلمه"، "سندهای خاموش"، "انارهای ایرانی"، "نیمکت‌های سوخته"، "مطبوعات سخن‌گو"، "سینمای جنگ" و جوخه‌های تکریتی" برخی از عناوین سرمقاله‌های چاپ شده دوهفته‌نامه کمان در کتاب "حرف ما" هستند.

کتاب "حرف ما" در قطع رقعی و 132 صفحه و با شمارگان 2500 نسخه و بهای 19 هزار ریال توسط انتشارات سوره مهر به چاپ دوم رسیده است. این کتاب در سال 1387 برای اولین ‌بار منتشر شد. علاوه بر این کتاب، کتابهای «پا به پای باران» و «همه چیز درباره جنگ» این نویسنده، در فروشگاههای دفتر نشر معارف و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است.

سه‌شنبه 16 تیر 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط