loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«اسماعیل» دوم فردی می‌آید

نویسندگان مرتبط : امیرحسین فردی

«امیرحسین فردی» از اتمام جلد دوم رمان «اسماعیل» تا پایان سال جاری خبر داد.

«امیرحسین فردی» در گفت‌و‌گو با خبرگزاری ایکنا، با اعلام این خبر گفت: رمان اسماعیل در پایان جلد اول به‌گونه‌ای به اتمام رسید که بسیاری از مخاطبان آن را به ادامه دادن داستان شخصیت اول داستانی آن ترغیب می‌کرد، چرا که سرانجام داستانی او هنوز به اتمام نرسیده بود.

وی افزود: جلد دوم این رمان را هم‌اکنون در دست نگارش دارم و امیدوارم که تا پایان سال جاری آن را به اتمام برسانم.

فردی ادامه داد: در جلد دوم این کتاب جغرافیای داستان تغییر می‌کند و فضای رخداد حادثه از شهر به کوهستان و روستا می‌رود که این فضا نیز به تناسب تغییر محیط، متحول می‌شود.

یادآوری می‌شود امیرحسین فردی پیش از این در مراسم رونمایی «اسماعیل» گفته بود: «این کتاب از نظر من اهمیت چندانی ندارد، اما قلباً مایلم این تحفه ناچیز را به انقلاب اسلامی تقدیم کنم. من 15 سال پیش نگارش کتاب «اسماعیل» را آغاز کردم و در طی این سال ها هرگاه خواستم کار جدی انجام دهم به یاد رمان ناتمام اسماعیل افتادم تا اینکه نگارش این کتاب را خردادماه سال گذشته (85) به اتمام رساندم».

رمان «اسماعیل» که در 21 فصل تنظیم شده، شرح مبارزات یک جوان در سال‌های پیش از پیروزی انقلاب اسلامی و شیفتگی او نسبت به مفاهیم مطرح شده در قالب انقلاب اسلامی است.

علاوه بر کتاب «اسماعیل»، کتاب «سیاه چمن» این نویسنده در فروشگاههای دفتر نشر معارف و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است.

چهارشنبه 24 تیر 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط