loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مجموعه 20جلدی خاطرات شگفت

نویسندگان مرتبط : سعید عاکف

سعید عاکف، از انتشار کتاب های؛ خاطرات شهید "حسن مدرس" و شهید‌" علی تجلایی" از مجموعه 20 جلدی "خاطرات شگفت" در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
سعید عاکف، نویسنده و مسوول انتشارات ملک اعظم، در گفت‌وگو با خبرگزاری ایبنااظهار داشت: این خاطرات براساس اسناد مکتوب و مصاحبه با خانواده و دوستان شهدا شکل گرفته اند. در کتاب خاطرات شهید حسن مدرس با رویکردی کاملا متفاوت به شخصیت و خاطرات وی پرداخته شده تا شناخت جدیدی از این شهید شکل گیرد. در خاطرات شهید علی تجلایی هم به نحوه شهادت وی در جزیره مجنون با اطلاعات تازه ای پرداخته شده است.

نویسنده کتاب "خاک‌های نرم کوشک" با اشاره به این که قرار است مجموعه "خاطرات شگفت" در 20 جلد منتشر شود، افزود: مجلد سوم این مجموعه "هاجر در انتظار"، در نوبت چاپ است. این کتاب به خاطرات و زندگی‌نامه شهید عباس کریمی پرداخته است. وی فرمانده لشکر 27 محمد رسول الله (ص) بوده که در عملیات بدر به شهادت رسیده است.

عاکف در پایان با اشاره به تعداد زیاد کتاب های آماده چاپ در انتشارات "ملک اعظم" تاکید کرد: عدم ثبات در قیمت کاغذ مشکل مهمی است که با آن دست به گریبان شده‌ایم و راهی برای حل آن پیدا نکرده ایم. این وضعیت و عدم توانایی خرید کاغذ موجب انتظار طولانی مدت کتاب های آماده چاپ برای انتشار است.

معروفترین کتاب این نویسنده ادبیات پایداری کتاب «خاکهای نرم کوشک» است که بارها تجدید چاپ شده است. این کتاب و دیگر کتابهای این نویسنده در فروشگاههای دفتر نشر معارف و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است.

یکشنبه 28 تیر 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط