loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«چراهای تاریخ ایران» به کودتای رضا شاه رسید

دهمین جلد از مجموعه «چراهای تاریخ ایران» با محوریت ایران بعد از کودتای رضا شاه تا پیروزی انقلاب اسلامی برای گروه سنی کودک و نوجوان از سوی انتشارات قدیانی منتشر شد.

یکشنبه 27 دی 1394

کتاب «ایران از کودتای رضاخان تا پیروزی انقلاب اسلامی» آخرین جلد از مجموعه 10 جلدی «چراهای تاریخ ایران» نوشته حشمت الله سلیمی منتشر شد.
لزوم آشنایی مردم هر کشوری با تاریخ و یا پیشینه فرهنگی، سیاسی، اجتماعی سرزمینشان بر هیچ کس پوشیده نیست. در این میان ذهن پرسش گر کودکان و نوجوانان نیز همواره در جست وجوی چراهای تاریخی خواهدبود. در پاسخ به این مهم مجموعه «چراهای تاریخ ایران» با زبانی ساده و روان به بیان فراز و نشیب های تاریخی کشورمان برای کودکان، نوجوانان و حتی جوانان پرداخته است.
استفاده از تصاویر رنگی و عکس های گوناگون از اماکن، اشخاص و حادثه های تاریخی به جذابیت دیداری اثر و به دنبال آن فهم آسان تر مطالب می انجامد.
کتاب «ایران از کودتای رضاخان تا پیروزی انقلاب اسلامی» جلد دهم از مجموعه «چراهای تاریخ ایران» توسط انتشارات قدیانی، در نوبت اول چاپ و در قطع رحلی، به تیراژ 1100 نسخه و به قیمت 20000 تومان روانه ی بازار کتاب شد.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط